Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
4 moduri de crestere a loialitatii clientilor
Tags: cresterea loialitatii clientilor, fidelizarea clientilor, monitorizare, feedback, consumatori, satisfactia clientilor
In era digitala, cand totul se petrece in social media, loialitatea clientilor a devenit mai valoroasa ca oricand. Consumatorii isi impartasesc unii altora experientele prin intermediul retelelor de socializare si isi recomanda produse si servicii.
In era digitala, cand totul se petrece in social media, loialitatea clientilor a devenit mai valoroasa ca oricand. Consumatorii isi impartasesc unii altora experientele prin intermediul retelelor de socializare si isi recomanda produse si servicii.
Iti prezentam in continuare 5 metode eficiente de construire a unor relatii autentice cu clientii si de asigurare a satisfactiei acestora.
1. Imbunatateste-ti metodele prin care le multumesti clientilor
Majoritatea companiilor le multumesc clientilor care le cumpara produsele, se aboneaza la newsletter sau se alatura comunitatii lor prin intermediul site-urilor lor web sau prin email-uri. Insa, cel mai probabil, acel „Multumesc” ar putea fi cizelat putin. In loc sa folosesti acel spatiu doar pentru a le multumi sec clientilor pentru alegerea facuta, ai putea adauga niste resurse utile, urmatorii pasi ce trebuie efectuati, informatii de contact suplimentare. De asemenea, poti adauga promotii speciale de follow-up sau pur si simplu sa faci ca mesajul sa fie mai atractiv.
2. Optimizeaza canalele prin care oferi feedback clientilor
Feedback-ul poate fi oferit in feluri multiple, insa cel mai probabil primesti raspunsuri din partea clientilor pe care nici macar nu le folosesti. Multe companii solicita feedback din partea clientilor, insa nu analizeaza cu atentie raspunsurile primite sau care au fost motivele de nemultumire ale acestora. Atunci cand investesti timp si energie in imbunatatirea canalelor de feedback, transmiti clientilor mesajul ca iti pasa cu adevarat de parerea lor. Doar astfel poti construi si pastra relatii autentice, bazate pe incredere, cu clientii.
3. Desemneaza o persoana care sa se ocupe de aceasta sarcina
Desemneaza o persoana care sa se ocupe de monitorizarea feedback-ului primit si imbunatatirea relatiilor cu clientii. Un candidat bun pentru acest post poate veni din departamentele de marketing, relatii cu clientii, servicii sau productie. Aceasta persoana trebuie sa fie empatica, sa lucreze eficient cu oamenii si sa se priceapa la analizarea datelor.
4. Analizeaza cu atentie performanta
Este important sa stii cati clienti renunta la serviciile tale si cati clienti noi apar, acest lucru fiind un indicator bun al performantei generale. Nu trebuie sa monitorizezi doar numarul clientilor care se dezaboneaza sau renunta la serviciile companiei, ci si frecventa interactiunilor clientilor cu compania si durata intre vizite. Monitorizarea nivelului de implicare al clientilor te ajuta sa masori loialitatea acestora.
Sursa: Entrepreneur
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre fidelizarea clientilor
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.