Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Gratuit!

Tags: gratuit, marketing, vanzare, clienti, cumparatori, produse gratuite, oferte

Un titlu care v-a atras atentia cu siguranta. E suficient sa scriem asta intr-un mesaj de marketing si sa ne asiguram ca privirea celui care citeste se va opri in mod automat asupra acestui cuvant.

Au existat nenumarate controverse legate de folosirea acestui termen in mesajele de publicitate, in scrisorile de vanzare, in anunturile de tot felul. Iar aceste discutii s-au prelungit la nesfarsit pentru a afla daca "gratuit" mai functioneaza sau nu.

Studii recente demonstreaza ca oamenii sunt in continuare "furati" de magia acestui cuvant. E ca un fel de buton rosu pe care, daca apesi, se va aprinde in mod cert o luminita. Iar aceasta luminita (aici e farmecul!) poate fi plasata oriunde: livrare gratuita, returnare gratuita, un al treilea produs gratuit.

Un test foarte bun a fost facut de Amazon la un moment dat. Compania a oferit livrare gratuita in toate tarile. Vanzarile au crescut simtitor peste tot, mai putin in Franta unde taxa de livrare fusese mentinuta, chiar daca era echivalentul a doar 25 de centi.

Acest lucru a fost produs de faptul ca pentru cei care fac cumparaturi online, fiecare centime pare sa conteze. Amazon a eliminat taxa de livrare si in Franta doar pentru a confirma ceea ce functiona deja la nivel global: vanzarile au crescut si in aceasta tara atunci cand livrarea devenise gratuita.

Ce poate fi gratuit in cadrul afacerii tale? Iata doar cateva idei:

- livrare gratuita. Acest lucru se poate stabili in functie de cat de avantajos va fi pentru afacere si in functie de dimensiunile acesteia.

- returnarea gratuita a produselor. Foarte mult clienti decid mai repede sa cumpere ceva atunci cand stiu ca nu au de ce sa isi faca griji legate de plata in cazul in care vor fi nemultumiti de produs.

- produse gratuite sau actualizari. Daca produsul poate fi asociat cu un alt produs sau serviciu mai ieftin care poate fi oferit gratuit fara a micsora semnificativ bugetul, atunci putem face astfel de oferte clientilor sau potentialilor cumparatori.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016