Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Intrebarea care te ajuta sa ai mai multe vanzari
Tags: marketing, strategiile de marketing, vanzari, achizitii
Exista o intrebare simpla pe care multi oameni de vanzari o trec cu vederea: "de ce?". "De ce"-ul va identifica motivele dominante ale prospectilor. Odata ce treci de etapa asta, vei incheia, in mod sigur, vanzarea.
Exista o intrebare simpla pe care multi oameni de vanzari o trec cu vederea: "de ce?". "De ce"-ul va identifica motivele dominante ale prospectilor. Odata ce treci de etapa asta, vei incheia, in mod sigur, vanzarea.
Oamenii cumpara lucruri care le rezolva o problema. Lucrul asta este valabil si pentru achizitiile emotionale. Cand ii cumperi sotiei flori sau bijuterii, si atunci rezolvi o problema. „Nu”, spui tu, „imi iubesc sotia si de aiai i-am luat 11 trandafiri”. Analizeaza situatia mai adanc si si cauta problema pe care vrei s-o rezolvi. De ce crezi ca omanii zic ca „O sotie fericita inseamna o viata fericita”?
Afla care este problema pe care clientul sau prospectul tau incearca sa o rezolve si nu numai ca vei incheia vanzarea, dar o vei face mai repede si intr-un mod mai profitabil. „De ce”-ul este combustibilul fiecarei vanzari.
Cateodata, nici clientii nu stiu clar ce ii motiveaza. Este job-ul tau sa le limpezesti mintea. Daca ii faci sa-ti raspunda, le dai si un motiv sa faca afaceri cu tine. Iata cateva intrebari specifice care ye vor ajuta sa ajungi la „de ce”-ul unei potentiale achizitii din partea clientului:
- De ce esti aici azi?
- De ce ai investit in acest produs?
- De ce este important pentru tine?
- De ce ai fost ed acord sa te vezi cu mine?
- De ce ai decis sa faci asta acum?
- De ce ai face acest tip de investitie?
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.