Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Principalele responsabilitati ale unui Asistent in Relatii Publice si Comunicare
Tags: asistent in relatii publice si comunicare, asistent pr, fisa postului, responsabilitati,
Asistentul in Relatii Publice si Comunicare are rolul de a asigura un proces de comunicare interna eficient in conformitate cu obiectivele conducerii. Acesta asigura promovarea strategiei, a politicilor si imaginii companiei si transmite informatii intre departamente si niveluri ierarhice diferite.
Asistentul in Relatii Publice si Comunicare are rolul de a asigura un proces de comunicare interna eficient in conformitate cu obiectivele conducerii. Acesta asigura promovarea strategiei, a politicilor si imaginii companiei si transmite informatii intre departamente si niveluri ierarhice diferite.
- raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre toate departamentele din firma.
- mentine relatii profesionale cu toti partenerii interni si externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata etc.).
- are o atitudine politicoasa atat fata de colegi, cat si fata de persoanele din exterior cu care vine in contact in cadrul firmei.
Fata de echipamentul din dotare
- raspunde de informarea tuturor angajatilor referitor la procedurile legate de utilizarea si pastrarea in bune conditii a echipamentelor, aparaturii, utilajelor etc.
- respecta procedurile interne legate de utilizarea echipamentului si aparaturii din dotarea departamentului.
- raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.
Privind obiectivele postului
- raspunde de realizarea sondajelor de opinie privind satisfactia angajatilor si gestionarea acestor date.
- raspunde de implementarea planurilor de comunicare interna.
- raspunde de realizarea unei bune comunicari interpersonale, de grup, in cadrul firmei.
- raspunde de gestionarea si comunicarea datelor privind evaluarea performantelor.
- respecta obiectivele propuse in acord cu strategia departamentului.
- gestioneaza si raspunde de arhiva de lucrari a departamentului.
Privind securitatea si sanatatea muncii
- respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si de PSI.
Privind regulamentele / procedurile de lucru
- respecta valorile companiei si strategia de comunicare.
- raspunde de informarea tuturor angajatilor privind regulamentele si procedurile de lucru din firma.
- respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare.
- respecta procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
- pastreaza confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces.
- respecta termenele impuse pentru predarea situatiilor catre sefii ierarhici, contabilitate, sectii etc.
- respecta si aplica actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil.
Autor: MarketingPortal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.23
din 5
- 13 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.