Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Principalele responsabilitati ale unui Asistent Manager
Tags: obiective, responsabilitati, asistent manager, responsabilitati, director general, conducere companie,
Angajatul care ocupa postul de Asistent Manager asigura conducerii companiei asistenta manageriala si are anumite responsabilitati specifice. Printre obiectivele acestui post se numara: urmarirea agendei Directorului General, gestionarea documentelor de interes general al companiei, asistarea Directorului General la sedinte si intalniri de afaceri si asigurarea redactarii documentelor de protocol.
Angajatul care ocupa postul de Asistent Manager asigura conducerii companiei asistenta manageriala si are anumite responsabilitati specifice. Printre obiectivele acestui post se numara: urmarirea agendei Directorului General, gestionarea documentelor de interes general al companiei, asistarea Directorului General la sedinte si intalniri de afaceri si asigurarea redactarii documentelor de protocol.
Legat de activitatile specifice, raspunde de:
- transmiterea integrala si in timp util a informatiilor catre Directorul General
- calitatea documentelor pe care le redacteaza si/sau transmite
- pastrarea in ordine a tuturor documentelor si corespondentei specifice
- convocarea participantilor la sedintele ocazionale
- acuratetea datelor pe care le transmitealitatea traducerilor/corespondentei pe care le intocmeste pentru managementul firmei
- transmiterea completa si corecta a documentelor catre destinatarii adecvate
- pastrarea confidentialitatii datelor la care are acces.
Legat de disciplina muncii, raspunde de:
- imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate
- utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmei
- pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma
- adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei
- respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru privitoare la postul sau
- se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma
Autoritatea postului:
- are acces la normele si procedurile elaborate in firma si face propuneri de optimizare a acestora
- preia in lipsa Directorului General informatii specifice activitatii de asistenta manageriala
- solicita, respectiv transmite managementului informatiile necesare dezvoltarii si implementarii proiectelor alocate de Directorul General
- solicita si utilizeaza echipamentele/consumabilele puse la dispozitie de firma
- reprezinta Directorul General in lipsa acestuia in vederea planificarii si organizarii agendei si a mentinerii legaturii intre conducere si departamentele firmei.
Autor: MarketingPortal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.18
din 5
- 149 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.