Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Consumatorii adora sa cumpere din magazin, dar...
Tags: marketing, vanzari, cumparaturi online, studiu, oamenii din vanzari
Daca ai un magazin de desfacere si te inspaimanta comertul online care da din coate in ultima vreme, o cercetare recenta te poate ajuta sa dormi mai bine noaptea. Majoritatea oamenilor prefera sa intre in magazinul din caramida si mortar, si nu sa dea clic pe cel online.
Daca ai un magazin de desfacere si te inspaimanta comertul online care da din coate in ultima vreme, o cercetare recenta te poate ajuta sa dormi mai bine noaptea. Majoritatea oamenilor prefera sa intre in magazinul din caramida si mortar, si nu sa dea clic pe cel online.
Numai ca exista un aspect care le displace profund: procesul de check-out ii face cam pe 73% dintre clienti sa apeleze la magazinele online. Conform studiului Syngera, 18% dintre respondenti spun ca acest proces nu ar putea fi nicicum facut mai placut, dar altii s-au gandit la cateva posibilitati.
O viteza mai mare
Clientii care comanda si online sunt obisnuiti ca totul sa decurga foarte repede. Asa ca asigura-te ca ai personal la indeamana care sa rezolve problemele de trafic intens si foloseste aplicatii de ultima generatie, acre sa nu se blocheze si sa incetineasca procesul.
Invata-ti personalul sa pregateasca casele de marcat inainte de deschiderea usilor si, in perioadele moarte, sa faca rost de rest si sa schimbe hartia de marcat.
Fii mai personal.
Serviciile personalizate sunt un factor cheie al farmecului magazinelor in caren si oase: 80% dintre consumatori sunt mai predispusi sa cumpere dintr-un magazin care le ofera o experienta customizata.
Poti personaliza ofertele trimitandu-le emailinguri in functie de cat au cheltuit in trecut, de tipurile de produse alese si de cat de des vin pe la tine.
Fa sugestii.
Doua treimi din consumatori cumpara din locurile unde primesc sugestii personale. Fa-ti oamenii de vanzari sa se implice personal in relatia cu clienti, sa-i intampine cu un zambet, sa le sugereze produse care se potrivesc cu cele achizitionate, sa le ofere sfaturi.
Este intotdeauna bine sa expui produse care se completeaza, cum ar fi oun aparat foto, cu o geanta de transport, cu memorie suplimentara etc. Poti face si aici oferte: „Cumpara 2 si primesti 3”, „Aboneaza-te la newsletter si primesti 5% reducere la achizitionarea acestui produs”.
Fa check-out-ul distractiv.
Trei patrimi dintre consumatori au zis ca iau mai multe lucruri daca sunt binedispusi. Vezi exemplul Sephora unde mereu e coada: au tot felul de produse ieftine si atragatoare in drum spre casa de marcat, asa ca, inevitabil, mai alegi cate ceva.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.