Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

10 agentii romanesti au fost nominalizate la festivalul de publicitate Golden Drum 2012

Tags: golden drum, festival publicitate, shortlist golden drum, agentii romanesti

Nu mai putin de 10 agentii romanesti, din 25 cate s-au inscris in competitie, au trecut de primul filtru al creativitatii si se afla pe shortlist la cea de-a 19-a editie a Golden Drum International Advertising Festival of New Europe. Festivalul ce rasplateste cele mai creative proiecte publicitare are loc anul acesta in perioada 2-5 octombrie la Portoroz, Slovenia.
Cele 10 agentii shortlistate sunt: Cohnandjansen JWT, McCann Erickson România, Leo Burnett & Target, MRM Worldwide, Next Advertising, Papaya Advertising, Publicis, APP&GO MOBILE, Saatchi&Saatchi si Webstyler, informeaza iaa.ro.

Cohnandjansen JWT: grupa Q-Integrated, categoria Communication Campaigns, campania Aqua Carpatica "Vote for purity"
 
McCann Erickson Romania: grupele G-Digital si Q-Integrated, campania „Romanii sunt destepti”


Leo Burnett & Target: grupa N-New or innovative, campania „Second Life”, realizata pentru Gazeta Sporturilor


MRM Worldwide: grupa G –Digital, campania "Manager SRL", realizata pentru Vodafone Business
 

Next Advertising: categoria "Film", campania „You are not on target” realizata pentru Biz Days (parte din Biz Magazine).


Papaya Advertising: categoria "Film", campania „Salvati Rosia Montana - Dragos Bucur”, realizata pentru promovarea cauzei "Salvati Rosia Montana"


Publicis Bucharest: grupa B-Press, campaniile „Elevator” si „Dinner” realizate pentru brandul Oral B; in grupa Q- Integrated, campania „Your last journey”


APP&GO MOBILE: categoria "Mobile", proiectul "Vrancea Earthquake Alert", creat pentru Institutul Roman de Seismologie Aplicata


Saatchi&Saatchi Romania: Grupa D Radio, campaniile „Motivational GPS / 300”, „Motivational GPS / Braveheart” si „Motivational GPS / Gladiator” realizate pentru Toyota; grupele: N- New or innovative si Q-Integrated cu campania „Repetition”, realizata pentru organizatia non-guvernamentala Horia Motoi.

Webstyler: categoria „Digital”, campania „The Outlander Adventure”, realizata pentru Mitsubishi Outlander.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016