Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
10 logo-uri absolut neinspirate
Tags: logo, brand, logo neinspirat, sigla
Ar trebui sa fie o reprezentare simpla, dar creativa, sintetica, dar atragatoare a oricarui brand. Ar trebui sa ilustreze si sa contribuie la notorietatea acestuia, sa il faca memorabil si usor de recunoscut intre alte atatea. Si ar face, desigur, toate acestea, daca ar fi si suficient de inspirat. Doar ca, in unele cazuri, logo-ul este exact contrariul.
Ar trebui sa fie o reprezentare simpla, dar creativa, sintetica, dar atragatoare a oricarui brand. Ar trebui sa ilustreze si sa contribuie la notorietatea acestuia, sa il faca memorabil si usor de recunoscut intre alte atatea. Si ar face, desigur, toate acestea, daca ar fi si suficient de inspirat. Doar ca, in unele cazuri, logo-ul este exact contrariul.
Dar ce inseamna de fapt un logo neinspirat? Iata cateva exemple, demne de categoria „Asa NU” si oferite de Business Insider:
Logo-ul Jocurilor Olimpice de la Londra, editia 2012 – Va vine sau nu sa credeti, dar acest logo a costat 400.000 lire sterline. Daca suma este cu adevarat impresionanta, logo-ul in schimb nu a reusit sa impresioneze pe nimeni. Ba mai mult, privind indelung la el, unii au vazut in desen o reprezentare caricaturala a unui act sexual in care vedeta este Lisa Simpson, personajul din celebra serie animata Familia Simpson, in vreme ce altii au vazut o zvastica.
Biserica Catolica Archdiocesan Youth Commission – O emblema de prin 1973 care nu prea te duce cu gandul la cele sfinte.
Centrul Pediatric Arlington – Desigur, sigla are o legatura cu cei mici, dar nu e legatura care trebuie.
Sun Rise Sushi – Ar vrea sa ilustreze un rasarit de soare in tara Soarelui Rasare, doar ca restaurantul japonez nu a ales o imagine tocmai potrivita.
A-Style – Ei bine, acest logo a fost creat in mod intentionat atat de sugestiv din punct de vedere sexual. Scopul sau a fost de a crea rumoare. Si a reusit.
Doughboys – Este emblema unei brutarii care a mers prea departe cu propria imaginatie.
Locum – Ii apartine unei companii de management din Suedia. Cam “nebunesc”, nu-i asa?
Kids Exchange – Iata de ce e buna si punctuatia la ceva.
Catwear – Acum, depinde si ce intelege fiecare prin “femei independente”.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.