Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
100 de ani de marketing cu Oreo
Tags: oreo, centenar, marketing, biscuitul preferat al laptelui
In 1912, Compania National Biscuit Company (Nabisco) era in cautarea unui nou produs care sa aiba cel putin acelasi succes ca biscuitii in forma de animale de la Barnum. Asa a inceput istoria biscuitilor sandvis cu doua parti napolitana de ciocolata si umplutura delicata. 100 de ani mai tarziu, biscuitii Oreo sunt unul dintre cele mai populare branduri din lume.
In 1912, Compania National Biscuit Company (Nabisco) era in cautarea unui nou produs care sa aiba cel putin acelasi succes ca biscuitii in forma de animale de la Barnum. Asa a inceput istoria biscuitilor sandvis cu doua parti napolitana de ciocolata si umplutura delicata. 100 de ani mai tarziu, biscuitii Oreo sunt unul dintre cele mai populare branduri din lume.
Pentru a-si sarbatori centenarul, Oreo lanseaza o editie limitata de biscuiti aniversari, Birthday Cake Oreos, impreuna cu o noua campanie "de celebrare a copilului din fiecare din noi".
Campania va ilustra amintirile pe care ni le creeaza Oreo si cum contribuie acestea la rememorarea copilariei. Cel putin asa sustine Emmanuelle Voirin, Senior Brand Manager la Oreo.
Din momentul intrari pe piata din Statele Unite, 6 martie 1912, s-au vandut peste 491 de miliarde de biscuti Oreo. In fiecare an, produsul, detinut acum de Kraft Foods, atrage un venit de peste 1,5 miliarde de dolari din lumea intreaga, in ciuda preocuparile din ce in ce mai intense privind obezitatea infantila si obiceiurile in general nesanatoase de alimentatie, in special in randurile americanilor.
E ca si cum am fi cu totii de acord cu Robert Redford care spunea ca "Mancarea sanatoasa este buna pentru constiinta, dar biscuitii Oreo au un gust mult mai bun".
Va prezentam mai jos, via Business Insider, o scurta istorie in imagini a acestui brand.
Biscuitii Oreo - 1912
Aceasta cutie este cum nu se poate mai diferita de ambalajul actual.
Biscuitii Oreo - 1915
Cand cutia anterioara a fost considerata prea masiva, Oreo a trecut la aceasta cutie albastra.
Reclama Oreo - 1919
Nimeni nu stie exact de unde vine numele Oreo. Exista insa cateva teorii:
• De la "or", cuvantul frantuzesc pentru "aur", auriul fiind culoarea principala a ambalajului original;
• Initial, biscuitii aveau forma unui damb, asa ca unii cred ca s-a folosit grecescul "oreo" care inseamna deal sau munte;
• Este, pur si simplu, un nume usor de retinut si pronuntat.
Biscuitii Oreo - 1923
In 1923, biscuitii Oreo devin disponibili in pachete, si nu in cutii. In acelasi an, reclamele la Oro au inceput sa includa celebra rasucire.
Reclama Oreo - 1924
Daca e sa dam crezare unui studiu facut de Kraft, 50% dintre consumatorii de Oreo smulg cele doua parti ale biscuitului, femeile fiind mai inclinate sa respecte sugestia de rasucire.
Biscuitii Oreo- 1937
In anii 1940, reclamele brandului aratau predominant femei care se bucurau de gustul desavarsit. Ambalajul era, in acea perioada, auriu.
Reclama Oreo - 1950
Sugestia de degustare cu limba a cremei a fost introdusa in anii 1950.
Reclama Oreo - 1952
In anii 1950, Oreo si-a lansat faimosul slogan "Oh! Oh! Oreo". Alte sloganuri ale companiei sunt:
• For the Kid in All of Us/ Pentru copilul din noi (1980)
• The One and Only/ Unicul (1982)
• Milk’s Favorite Cookie/ Biscuitul preferat al laptelui (2004)
Biscuitii Oreo - 1969
In anii 1960, Oreo a inceput sa-si impacheteze biscuitii pe mai multe randuri intr-o cutie. Tot in aceasta perioada, s-a mutat accentul publicitar de pe segmentul femei pe copii. In acest filmulet vedem povestea unui baietel si a biscuitilor sai Oreo.
Biscuitii Oreo - 1995
Oreo si-a schimbat dramatic ambalajul in 1995, ajungand la forma pe care o cunoastem si azi. Tot in ultimii ani s-a lansat si celebru mod de degustare a biscuitilot: rasuceste, linge crema si inmoaie in lapte.
Oreo intra in sfera digitala - 2008
Oreo poate ca are 200 de ani, dar le are si cu tehnologia. Oreo este pe Facebook si are peste 25 de milioane de fani, din 183 de tari, inclusiv din Vatican.
Sa sarbatorim copilul din noi - 2012
Este un an aniversar, asa ca vom avea parte de nenumarate reclame si promotii din partea brandului. Spotul acesta a fost lansat pe pagina de Facebook a companiei.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.