Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

12 billboard-uri trasnite

Tags: reclame, billboard, panouri stradale, reclame trasnite

Reclama stradala este o forma destul de accesibila si comuna de publicitate. Doar ca, pe masura ce billboard-urile s-au inmultit, impanzind strazile oraselor, ele au devenit mai greu de remarcat. Acest lucru i-a determinat pe unii publicitari sa devina ultra-creativi, dand nastere unor print-uri uriase si de-a dreptul trasnite.
Pentru a sublinia cat de ascutite sunt lamele de ras pe care le produce, compania germana Martor Solinger a realizat acest panou publicitar ingenios si indraznet. Din fericire, porumbeii taiati in doua de la baza billboard-ului sunt doar de plastic.
 
S-ar zice ca totul este posibil pe lumea asta. Pana si ca o cutie de vopsea sa se verse peste masina ta parcata regulamentar. Interesant este faptul ca reclama de mai jos nu este menita sa promoveze vopsele de cea mai buna calitate, ci serviciile de asigurari ale companiei Nationwide.

Atat de incantata trebuie sa fi fost compania Adidas ca a devenit sponsor oficial al Campionatului Mondial de Fotbal din 2006, incat a vrut sa spuna tuturor si inca intr-un mod inedit. Asa incat a realizat aceasta reclama-podet peste o sosea din Berlin. 
 

Iarba se barbiereste sau se tunde? Daca este sa ne luam dupa aceasta reclama, s-ar zice ca Bic ar fi alegerea potrivita deopotriva pentru barba barbatilor si pentru iarba din curte.
 

Billboard-ul McDonald’s Sundial functioneaza, la propriu, dupa soare. In functie de momentul zilei, umbra siglei McDonald’s indica care dintre produse reprezinta alegerea perfecta.

Nike a pus la incercare rezistenta fizica a trecatorilor cu acest billboard interactiv. Pentru fiecare kilometru parcurs pe banda de alergare, compania dona o anumita suma de bani in contul Unicef.

Cand este vorba despre promovarea unui produs, nimic nu functioneaza mai bine decat metoda demonstratiei. De exemplu, aceasta reclama ne arata ca banda adeziva Penline lipeste atat de bine incat poate sustine un panou publicitar de mari dimensiuni. Reclama a fost premiata la Festivalul International de Publicitate de la Lion in 2007.  
 

Informatia de buna calitate poate da nastere ideilor stralucite. Iata de ce The Economist a realizat acest panou publicitar ce are integrat un senzor de miscare. De fiecare data cand o persoana trece prin dreptul acestuia, becul se aprinde. Ingenios!

Ce inseamna dinti puternici? Priviti mai jos...

Aceasta reclama la Heineken ar fi fost absolut banala, daca nu ar fi avut acea mana tridimensionala care incearca sa apuce sticla de bere.
 

Putine reclame la produse alimentare indraznesc sa nu se limiteze la a face pofta trecatorilor. Unele ii invita sa deguste. Acesta este de fapt primul billboard comestibil, realizat in totalitate din ciocolata. Desigur, panoul publicitar nu a rezistat prea mult timp.
 

Si Chevrolet Aveo a creat o reclama consumabila. De data aceasta insa, ea nu a fost comestibila. Panoul a fost realizat in intregime din peste 20.000 de monede, care au disparut in mai putin de 30 de minute.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016