Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
20 de reclame prea sexi, prea violente, care au fost interzise in Marea Britanie
Tags: reclame, asa, reglementare, publicitate, parfum, beyonce, opium
Autoritatea Britanica de Reglementare a Publicitatii (ASA) reactioneaza extrem de rapid la plangerile venite din partea consumatorilor, asa ca este renumita pentru numarul mare de reclame pe care le interzice, pentru a preveni ofensarea gustului public.
Autoritatea Britanica de Reglementare a Publicitatii (ASA) reactioneaza extrem de rapid la plangerile venite din partea consumatorilor, asa ca este renumita pentru numarul mare de reclame pe care le interzice, pentru a preveni ofensarea gustului public.
ASA a interzis nu numai campanii care dezinformeaza, ci si afise prea decoltate sau prea mut lucrate in Photoshop. Exista comentattori care spun ca deciziile luate nu sunt intotdeauna corecte. Desi toata lumea a aplaudat interdictia reclamelor unei agentii de turism israeliene care pretindea ca nu exista teritorii israeliene sau a celor ale site-ului Drop Dead care prezentau un model costeliv, nu la fel de repede a reactionat in fata reclamelor H&M, care prezentau o problema similara.
ASA a interzis printurile companiei aeriene Ryanair, considerandu-le ofensatoare.
Aceasta este o reclama online pentru site-ul Drop Dead care a fost interzisa in noiembrie 2011, dupa ce ASA a primit doar o singura plangere privind modelul cu o greutate cu mult sub cea normala. Imagiena a fost considerata "iresponsabila din punct de vedere social", caci portretiza o femeie cu pulpe prea subtiri si coaste vizibile.
Reclama aceasta la Lynx (echivalentul britanic al lui Axe) a fost interzisa, deoarece este prea sugestiva sexual, indecenta si provocatoare.
Sticla supradimensionata de parfum Marc Jacobs pusa intre picioarele lui Dakota Fanning, in varsta de numai 17 ani, nu a fost pe placul ASA. Reclama a fost interzisa in noiembrie 2011, pe motiv de sexualizare exacerbata a imaginii unui minor.
Cateva saptamani mai tarziu, ASA a retras din circulatie afisele marcii Miu Miu, pentru ca prezentau un copil intr-o situatie potential periculoasa. Desi s-a dovedit ulterior ca sinele apartineau unei cai ferate scoase din circulatie, reclamele nu au mai putut fi folosite.
Mai intai ASA a interzis aceasta reclama la o agentie israeliana de turism in luna iunie a lui 2009, dupa ce a primit o plangere conform careia reclama spune eronat ca Ierusalimul de Est este parta a Statului Israel.
Apoi ASA a interzis si reclama care asimila Israelul Palestinei.
ASA a pus interdictie de difuzare in cazul a doua reclame ale grupului Apple. In 2004 nu a fost de acord cu faptul ca Power Mac G5 pretindea ca este cel mai rapid computer personal din lume, iar, in 2008, cu o reclama la iPhone care afirma ca poate accesa Inetrnetul oricum si oriunde, desi nu suporta Flash-ul.
Se pare ca Yves Saint Laurent nu-si invatase lectia: in 2000, li se mai interzisese o reclama, in urma a 730 de plangeri primite de ASA.
Beyonce este prea sexi in reclama la parfumul Heat, asa ca in mai anul trecut a fost trecuta in zna de interdictie.
In septembrie 2011, ASA a pimit 100 de plangeri care sustineau ca aceasta reclama isi bate joc de credinta crestina.
Aceasta reclama televizata pentru un sortiment de carnati de la Tesco a fost interzisa pentru ca ar fi indus in eroare consumatorii in privinta faptului ca purceii sunt crescuti liberi si abia apoi carnea lor este valorificata de celebra companie.
Trei copii intr-un autobuz s-au speriat de moarte dupa ce au vazut acest afis.
ASA a primit 10 plangeri impotriva acestei reclame care portretizeza chirurgi estetica in randul adolescentelor drept procedura simpla, lipsita de riscuri.
Desi reclama a fost premiata la Cannes, ASA a interzis-o in mai 2011, pe motive de indecenta.
Aceasta reclama a tocurilor ucigatoare a rulat in 2004 si a fost coordonata de o agentie de marketing de presa, fondata de nume mari, cum ar fi Times, Daily Telegraph, Guardian etc. a fost considerata ofensatoare, sexista si cu accente violente.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Iata ce sunt in stare sa ,,creeze'' dobitocii din firmele de publicitate pentru a face jocurile companiilor care vor cu orice pret sa creasca vanzarile prin manipulare josnica a maselor . Sa imi spuna cineva ca nemernicii astia merita mincarea pe care o maninca si acoperisul pe care il au deasupra capului .... La mina de carbuni i-as trimite ; aceea e o munca nobila pentru ei.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.