Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
4 proiecte romanesti, premiate la Rebrand Global Awards 2012
Tags: rebrand global awards 2012, rebranding, hert design, scandia food, bitdefender, naturlich
In ultimii ani, creatiile publicitare romanesti au incantat juriul de la competitiile internationale de gen. Si daca pana acum spoturile au adunat cele mai multe premii, pare sa fi venit in sfarsit vremea unor proiecte mai deosebite, cum sunt cele de rebranding.
In ultimii ani, creatiile publicitare romanesti au incantat juriul de la competitiile internationale de gen. Si daca pana acum spoturile au adunat cele mai multe premii, pare sa fi venit in sfarsit vremea unor proiecte mai deosebite, cum sunt cele de rebranding.
Scandia Food (Seed Consultants) – Noua identitate vizuala a apelat la literele de tip script, ca o reamintire a trecutului indelungat al companiei. Logo-ul inglobeaza simbolul puternic si memorabil al cornului abundentei, care induce ideea de diversitate si savoare a produselor companiei.
Identitatea vizuala a Scandia Food a fost premiata la categoria “Merit” din cadul Rebrand Global Awards.
Hert Design (Seed Consultants) – Platforma de brand pentru Hert Design a fost creata tot de Seed Consultants in jurul promisiuniunii brandului de a stimula creativitatea clientilor sai, de a-i provoca sa viseze si sa-si creioneze propriile idei. Identitatea vizuala este construita in jurul formei creionului, care exprima ideea potrivit careia orice vis indraznet este posibil.
Proiectul a primit un premiu la categoria “Notable”.
Bitdefender (Brandient) – A apelat la simbolul dragonului-lup al dacilor, menit sa-i reflecte originile. Cu toate acestea insa, logo-ul este prezentat intr-o varianta moderna, relevanta pentru prezentul digital.
Proiectul de rebranding a fost premiat la categoria “Distinction”.
Naturlich (BrandTailors) – Numele reuneste atat atributele exprimate de intelesul cuvantului in limba germana („naturlich” = bineinteles), cat si conceptul brandului (natural). De asemenea, brandul incorporeaza entuziasmul angajatilor, exprimat prin intermediul semnul de exclamatie cuprins in logo.
Acest proiect a fost premiat la categoria “Merit”.
Rebrand 100 Global Awards este singura competitie internationala care noteaza eficienta proiectelor de rebranding. In cadrul competitiei se inscriu anual un numar impresionant de proiecte de catre agentii de pe tot globul.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.