Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
4 strategii pe care le poti invata de la Google pentru a crea o atmosfera cat mai placuta la birou
de Ana Tudor |
Tags: mediu de lucru, atmosfera la serviciu, departament resurse umane
Compania Google este cunoscuta pentru atmosfera minunata de lucru din birourile angajatilor. Iti vom arata cum iti poti crea si in compania ta un mediu de lucru atat de placut.
Compania Google este cunoscuta pentru atmosfera minunata de lucru din birourile angajatilor. Iti vom arata cum iti poti crea si in compania ta un mediu de lucru atat de placut.
In cazul in care doresti ca si compania ta sa functioneze asemenea companiei Google, iata cateva sfaturi pe care le poti urma:
1. Actioneaza asemenea unui om de stiinta
Se pare ca cei de la Google au angajat oameni de stiinta pentru a studia comportamentul angajatilor. Exista vreun mod gratuit sa faci tu insuti aceasta treaba? Bineinteles, nu trebuie decat sa aduni datele suficiente referitoare la cei care lucreaza in compania ta.
2. Introdu beneficii cat mai atractive
Pentru fiecare beneficiu introdus trebuie sa ai un motiv. Acum cativa ani, Google a marit perioada de concediu postnatal de la trei luni la cinci luni. Ai putea lua exemplu in ceea ce priveste acest aspect, deoarece majoritatea angajatelor pe care o companie le are sunt mame.
3. Nu neglija amanuntele care pot avea un impact colosal
Orice amanunt poate fi important pentru compania ta. De exemplu, cei de la Google au ales sa micsoreze farfuriile pe care le foloseau la cantina de la 12 inci cat aveau initial, la 8 inci. In acest fel oamenii de stiinta au observat ca angajatii mananca mai putin si mai sanatos.
4. Reinventeaza-ti departamentul de resurse umane
De cate ori este posibil cei de la Google raspund intrebarilor intalnite le departamentul de resurse umane, intr-un mod stiintific : "Ceea ce incercam noi sa facem este sa aducem la acelasi nivel de rigoare deciziile oamenilor de rand cu ale inginerilor nostri.". Incearca sa gasesti un echilibru intre clienti si cei care lucreaza in compania ta.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre mediu de lucru
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.