Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 mai, Ziua Barbatului si ziua lansarii de ambalaj Bergenbier
Tags: bergenbier, identitate viziuala, ziua barbatului, 5 mai, ambalaj nou bergenbier, cocoon
De ceva vreme, Bergenbier ne tot „sacaie” cu o noua sarbatoare. Dedicata barbatului bautor de bere, evenimentul este marcat in fiecare an pe 5 mai. 2012 nu face nici el exceptie, doar ca anul acesta Ziua Barbatului s-a suprapus inadins cu lansarea unei noi identitati vizuale a brandului.
De ceva vreme, Bergenbier ne tot „sacaie” cu o noua sarbatoare. Dedicata barbatului bautor de bere, evenimentul este marcat in fiecare an pe 5 mai. 2012 nu face nici el exceptie, doar ca anul acesta Ziua Barbatului s-a suprapus inadins cu lansarea unei noi identitati vizuale a brandului.
Noile ambalaje Bergenbier isi propun sa comunice simbolurile cunoscute ale brandului, accentuand insa valorile acestuia.
"Dorinta de a schimba ambalajele Bergenbier vine tot de la consumatorii nostri. Ei ne-au spus ca ar trebui sa accentuam mai mult ideea de masculinitate a brand-ului, sa fructificam mai bine medaliile internationale primite pentru gust si sa pozitionam logo-ul orizontal pentru o mai buna acuratete si un impact vizual mai mare”, spun reprezentantii Bergenbier.
Asa ca zis si facut. Sticlele au luat o forma puternic masculina in partea de sus, aducand a trapez barbatesc. Apoi, scutul care include logo-ul a devenit mai colturos, tot din dorinta de a sublinia caracterul masculin al brandului.
„Pentru a urmari restul de observatii ale barbatilor consumatori de Bergenbier, am subliniat prin noile ambalaje ideea de masculinitate a brandului. Forma sticlei de 0.5 RGB precum si a sticlelor PET de 1 L si 2 L este puternic masculina, in forma de trapez sus, la fel ca si umerii unui barbat. Totodata sticla, prin forma sa noua, se simte confortabil in maini puternice, de barbat", adauga reprezentantii Bergenbier.
De asemenea, noul logo a revenit la scrierea orizontala pentru o recunoastere mai usoara la raft, iar cele trei medalii, reprezentand recunoasterea calitatii Bergenbier la nivel international, au fost dispuse tot orizontal pentru mai multa vizibilitate.
Etichetele si creatia grafica au fost realizate de Cocoon Group.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.