Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 secrete pentru un outsourcing de succes

Tags: outsourcing, dezvoltare afacere, furnizori, colaboratori, servicii, evaluare portofoliu

Daca doresti sa gasesti metode rapide pentru a-ti atinge obiectivele afacerii pentru bani mai putini, atunci sfaturile de mai jos se vor dovedi cat se poate de utile. In general, in momentul in care imparti sarcinile aferente afacerii tale si reusesti sa gestionezi timpul in mod cat mai eficient, iti poti aduce afacerea mai aproape de succes.




1. Defineste in mod clar scopul si programul proiectului tau

Evident, ai deja un plan. Insa trebuie sa iti faci un traseu pe care sa il prezinti si furnizorilor sau colaboratorilor externi care vor avea nevoie sa inteleaga exact ce doresti de la ei pentru afacerea ta astfel incat acestia sa iti ofere exact lucrurile de care ai nevoie si pe care le conturezi in planul prezentat. Nu uita ca trebuie sa mentionezi si timpul in care doresti ca sarcinile respective sa fie executate.

2. Fii strict cand evaluezi furnizorul

Compromisurile in astfel de situatii sunt strict interzise. Priveste-ti furnizorii ca pe niste angajati cu norma intreaga si nu doar ca pe niste colaboratori pe care ii poti schimba oricand. Modul in care lucrezi cu acestia si eficienta de care dau dovada in livrarea serviciilor sau a produselor dorite conteaza foarte mult pentru afacerea ta, iar timpul este mult prea pretios pentru a-l pierde alergand in permanenta dupa furnizori noi.


3. Furnizori targetati

E de preferat ca furnizorii pe care ii alegi sa aiba experienta exact in domeniul tau pentru a te asigura astfel ca vei primi ceea ce ai cerut. Nu vrei sa fii tocmai tu obiectul experimentului chiar daca furnizorii te asigura ca se vor descurca si de aceasta data, chiar daca domeniul in care activezi tu este nou pentru ei.

4. Nu te zgarci tocmai in aceasta privinta

Un pret mai mic nu trebuie sa fie niciodata factorul determinant in decizia pe care o iei atunci cand alegi un furnizor. De foarte multe ori, experienta isi spune cuvantul, iar outsourcingul tine cont de portofolii verificate, de recomandarile altor clienti si de evaluari executate corect. Poti gasi firme care sa ofere un raport echitabil intre calitatea serviciilor oferite si pret.

5. Evalueaza mostrele si portofoliile

Trebuie sa fii sigur ca munca si proiectele anterioare ale furnizorului pe care il ai in vedere se potrivesc cerintelor tale legate de afacere. Daca inca ai indoieli in privinta recomandarilor facute de alti clienti sau portofoliul nu te-a convins, insa recomandarile au fost bune, cere-i furnizorului sa iti prezinte un mic plan de lucru, un fel de proiect schitat in linii mari a ceea ce astepti de la ei.



Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016