Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
7 campanii de marketing memorabile
Tags: campanii de marketing, mesaj inedit, campanii memorabile, campanii de impact
Unele branduri chiar reusesc sa comunice un mesaj inedit consumatorilor, convingandu-i pe acestia sa le cumpere produsele sau sa le foloseasca serviciile prin intermediul unor metode neconventionale si originale. Iata cateva exemple de campanii de marketing creative care au avut un impact puternic asupra consumatorilor.
Unele branduri chiar reusesc sa comunice un mesaj inedit consumatorilor, convingandu-i pe acestia sa le cumpere produsele sau sa le foloseasca serviciile prin intermediul unor metode neconventionale si originale. Iata cateva exemple de campanii de marketing creative care au avut un impact puternic asupra consumatorilor.
2. Campanie Don't Drink and Drive - Nu consuma alcool daca vei conduce masina
3. Campanie Mini Cooper la o statie de metrou - Cat de mare este masina?
4. Campania site-ului de recrutare Jobsintown.de - Viata e prea scurta pentru a avea slujba nepotrivita
5. Sony Cyber Shot ultra slim
6. Aspiratoarele Hoover - Pentru o demonstratie a produsului, sparge geamul
7. Reclama la serialul "The Sopranos"
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.9
din 5
- 5 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.