Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
7 sfaturi esentiale de la David Ogilvy, parintele publicitatii
Tags: management si marketing, advertising, david ogilvy, publicitate, headline, limbajul
Supranumit si parintele publicitatii, David Ogilvy ne-a lasat mostenire unele dintre cele mai importante adevaruri din domeniul advertising-ului. Redam astazi mai jos doar cateva citate care ne pot ajuta sa intelegem publicitatea mult mai bine, sa gandim altfel reclamele si sa punem in aplicare metode diferite fata de cele pe care le-am folosit pana acum.
Supranumit si parintele publicitatii, David Ogilvy ne-a lasat mostenire unele dintre cele mai importante adevaruri din domeniul advertising-ului. Redam astazi mai jos doar cateva citate care ne pot ajuta sa intelegem publicitatea mult mai bine, sa gandim altfel reclamele si sa punem in aplicare metode diferite fata de cele pe care le-am folosit pana acum.
Iata, asadar, unele dintre acele adevaruri care ne ajuta sa gandim diferit, sa nu renuntam la originalitate si sa nu cadem intr-o rutina a muncii:
1. Ideil mari vin din subconstient. E valabil in arta, in stiinta si in advertising. Dar subconstientul tau trebuie sa fie bine informat, altminteri ideea ta va fi irelevanta. Umple-ti mintea constienta cu informatie, apoi elibereaza procesul rational de gandire.
2. Chiar daca ai toate analizele, toate regulile de baza, toate conditiile si toata informatia, asta nu inseamna ca reclama e scrisa. Trebuie sa inchizi usa si sa scrii ceva - acela e momentul adevarului pe care cu totii incercam sa-l amanam cat mai mult.
3. Daca incerci sa-i convingi pe oameni sa faca sau sa cumpere ceva, cred ca ar trebui sa folosesti limbajul lor, limbajul de zi cu zi, limbajul in care gandesc. Incercam sa gandim in jargon profesional.
4. Testeaza continuu fiindca astfel publicitatea se va imbunatati continuu.
5. Nu te adresa cititorilor tai ca si cum ar fi adunati intr-un stadion. Cand oamenii iti citesc textul, sunt singuri. Imagineaza-ti ca scrii fiecaruia cate o scrisoare in numele clientului tau.
6. Nu exista diferente semnificative intre nenumaratele branduri de whisky, tigari sau bere. Toate sunt cam la fel. Acelasi lucru e valabil si pentru amestecurile de prajituri, detergenti, tipuri de margarina. Producatorul care se va folosi de advertising ca sa isi construiasca cea mai puternic definita personalitate a brandului va obtine cel mai mare profit de la cea mai mare piata.
7. In medie, de cinci ori mai multi oameni citesc doar headline-ul fata de cei care citesc si continutul textului. Cand ai scris titlul, considera ca ai cheltuit deja 80 de centi din dolarul investit.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
3.6
din 5
- 5 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.