Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
8 intrebari esentiale ca sa spui povestea brandului
Tags: business, afacere, povestea brandului, branding, planuri marketing
Uneori ne este greu sa vorbim tocmai despre acele lucruri care ne sunt cele mai apropiate, cele mai dragi si pe care le cunoastem cel mai bine. Acelasi lucru ni se poate intampla si cand vorbim despre propriul brand pe care, desi l-am crescut ca pe un copil, nu il putem descrie atat de mult pe cat ne-am dori.
Uneori ne este greu sa vorbim tocmai despre acele lucruri care ne sunt cele mai apropiate, cele mai dragi si pe care le cunoastem cel mai bine. Acelasi lucru ni se poate intampla si cand vorbim despre propriul brand pe care, desi l-am crescut ca pe un copil, nu il putem descrie atat de mult pe cat ne-am dori.
Mai jos sunt insa 8 intrebari care ne vor face sa avem povestea in cel mai scurt timp si in cel mai eficient mod.
1. Ce e unic la afacerea ta?
Ar trebui deja, in acest moment, sa stii care sunt acele trasaturi care iti scot afacerea in evidenta. Analizeaza-ti brandul si vezi ce te separa de concurenta.
2. Ce e interesant legat de modul in care s-a infiintat afacerea? Dar despre cel care a infiintat-o?
Cele mai multe branduri cunoscute au povesti fermecatoare la baza despre inceputuri cat se poate de firave. Iar oamenii isi amintesc aceste povesti privind astazi companii mari care au inceput poate de la un calculator vechi si un birou incropit intr-un garaj.
3. Ce problema incearca sa rezolve compania ta?
Uneori, o poveste nu e despre cine esti cat despre ce poti oferi oamenilor. Cand ne atasam de brand, putem sa folosim numele atat de mult incat acesta sa devina sinonim cu functia sa acoperind si alte branduri asa cum s-a intamplat si cu Bic, nume folosit mult timp pentru orice aparat de ras.
4. Ce a inspirat crearea afacerii?
Scotoceste prin trecutul brandului tau si descopera motivul pentru care exista astazi. Gaseste acea sclipire care a facut ca la un moment dat in trecut cineva sa ia decizia de a infiinta ceea ce s-a transformat in afacerea de azi.
5. Ce revelatii au existat de-a lungul timpului?
Avem cu totii parte de momente in care constientizam modul in care schimbarea unei situatii ne-ar imbunatati viata. Fie ca avem o idee stralucita despre cum sa schimbam ceva, fie ca gasim brusc solutia la o problema mai indelungata, si un brand trece prin aceleasi momente.
6. Cum a evoluat afacerea?
Evident, nu toate schimbarile dintr-o companie au la baza astfel de revelatii. Cele mai multe se bazeaza pe planuri de marketing bine puse la timp si pe strategii implementate treptat. Povesteste cum s-a schimbat afacerea ta de-a lungul timpului.
7. Ce-ar putea fi neobisnuit la modul in care iti spui povestea?
Gandeste-te la cum iti poti impartasi povestea intr-un mod unic. Poti folosi imagini, poti crea povestea sub forma unui interviu sau a unui articol sau poti face un clip video.
8. E ceva ce ar putea sa-ti para plictisitor, iar altora interesant?
Din cauza ca esti atat de familiarizat cu afacerea, ar putea sa-ti scape din vedere unele detalii pretioase. Incearca sa privesti totul din afara. Ce ti-ar atrage imediat atentia si ce te-ar captiva la modul in care este aceasta vazuta din exterior?
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
2.5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.