Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Aerobicuratenia sau cum promovezi produsele de curatat
Tags: promovare produse de curatenie, reclama cif, domestos, unilever, mccann erickson
Produsele de curatat tind mai mereu sa urmeze aceeasi cale de promovare. Apeland la vesnica tipologie a gospodinei care impartaseste din experienta ei vecinei de bloc, se incearca evidentierea calitatii acestuia. Modelul insa aduce tot mai mult a cliseu, iar publicul caruia i se adreseaza parca devine tot mai restrans.Dar cum sa scoti in evidenta produsele de curatenie fara a calca pe drumuri deja batatorite? Schimband abordarea.
Produsele de curatat tind mai mereu sa urmeze aceeasi cale de promovare. Apeland la vesnica tipologie a gospodinei care impartaseste din experienta ei vecinei de bloc, se incearca evidentierea calitatii acestuia. Modelul insa aduce tot mai mult a cliseu, iar publicul caruia i se adreseaza parca devine tot mai restrans.Dar cum sa scoti in evidenta produsele de curatenie fara a calca pe drumuri deja batatorite? Schimband abordarea.
„Am plecat de la ideea ca, atunci cand ai produsele potrivite, curatenia devine un pretext, nu o corvoada, un pretext pentru workout, de exemplu. Pus intr-un concept denumit Aerobicuratenia, ideea a casigat pitch-ul de create si a captat apoi o nota de musical, care o face memorabila si o leaga mai bine de premii”, explica Radu Pilat – Chief Creative Officer Momentum, parte din grupul McCann Erickson.
Asa se face ca, in acest an, curatenia de primavara pe muzica a devenit parte a promotiei „Si Harnici si Darnici”. Iar cei care sunt suficient de spornici si isi gasesc ritmul de a face curat sunt premiati de Cif si Domestos. Pachetele promotionala includ reduceri de 20%, precum si premii consistente.
„Inca de la crearea ei, in anul 2003 – pe cand se numea «Circuitul Curateniei» – platforma noastra promotionala a plecat de la un insight local foarte puternic: dorinta femeilor de a se mandri cu o casa curata in ajun de sarbatoare. Cu timpul, ea a evoluat, capatand un nume propriu, «Cif si Domestos. Si harnici si Darnici», un logo propriu, o comunicare proprie, devenind, astfel, un «eveniment» condus 100% de consumatorii nostri”, spune Bogdan Toacse, Home Care Manager, Unilever South Central Europe.
Campania „Ritm şi premii pe alese” va fi difuzata pe TV, va fi sustinuta de activari in retelele Metro, Cora, Carrefour, Real, cu materiale de informare la raft, precum si prin website-ul de promotie si pe paginile de Facebook ale Cif si Domestos.
Spotul care promoveaza campania a fost regizat de Andreea Paduraru, iar muzica este compusa de Dan Creimerman.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre unilever
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.