Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Agentul 007, noua imagine a Heineken
Tags: heineken, james bond, skyfall, daniel craig, campanie heineken
Heineken a lansat o campanie TV si digitala, ce precede lansarea celei de-a 23-a aventuri James Bond, Skyfall. Este pentru prima data cand Daniel Craig il portretizeaza pe James Bond intr-un spot Heineken.
Heineken a lansat o campanie TV si digitala, ce precede lansarea celei de-a 23-a aventuri James Bond, Skyfall. Este pentru prima data cand Daniel Craig il portretizeaza pe James Bond intr-un spot Heineken.
Odata cu lansarea globala din 20 septembrie, experienta interactiva continua povestea din spotul TV, spectatorii avand sansa de a fi ei insisi agenti secreti. Astfel, consumatorii sunt provocati sa infranga inamicii si sa rezolve cazul “valizei misterioase” care ii poarta intr-o calatorie cu trenul, plina de aventuri.
Pentru a starni curiozitate in intreaga lume si a implica publicul la scara larga, inainte de lansarea globala din 20 septembrie, un teaser online exclusivist va fi transmis unui numar limitat de fani infocati Bond, pentru a-i determina sa vizioneze spotul TV dupa lansare.
Pe langa intretinerea conversatiei in mediile digital, social media si pe canalele media traditionale, executia off-line a campaniei “Crack the Case” va aduce dramatismul din experienta virtuala mai aproape de o audienta vasta, globala, incepand din octombrie, cand mai multe piete vor oferi experiente Heineken inedite, in locatii emblematice, invitand publicul sa isi testeze curajul, sa castige premii deosebite si sa impartasasca emotia lansarii Skyfall, cea mai noua productie cinematografie din seria James Bond.
“Creativa si inovatoare, marca Heineken, combinata cu legendara franciza James Bond, va oferi spectatorilor o experienta completa. James Bond nu este doar un erou, ci este insusi “Man of the World” – increzator, plin de resurse si gata oricand pentru noi experiente, dand viata valorilor marcii Heineken”, Alexis Nasard (Chief Commercial Officer Heineken).
Campania “Crack the Case” a fost realizata de agentia de publicitate Wieden + Kennedy Amsterdam si este construita pe baza relatiei de 15 ani dintre Heineken si franciza Bond.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre heineken
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.