Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ambalajul produsului: promovezi imaginea corecta?
Tags: imagine brand, carti vizita, website, companie, profesionalism
Brandingul tine de imaginea ta pe piata, esti sigur ca promovezi ceea ce trebuie? Modul in care alegi sa prezinti un produs poate sa influenteze imaginea companiei. Ce transmiti audientei vizate de tine?
Brandingul tine de imaginea ta pe piata, esti sigur ca promovezi ceea ce trebuie? Modul in care alegi sa prezinti un produs poate sa influenteze imaginea companiei. Ce transmiti audientei vizate de tine?
Ambalajul nu inseamna doar o cutie sau o sacosa in care iti vinzi produsul, ci este parte din compania ta si din identitatea brandului. Modul de prezentare si de ambalare se refera la urmatoarele elemente de care va trebui sa tina cont:
- carti de vizita si articole de papetarie
- website
- serviciu clienti
- adresa de e-mail.
In functie de cum sunt acestea prezentate, noi transmitem un anumit mesaj. Cartile de vizita transmit faptul ca suntem puternici si ca avem incredere in ceea ce facem? Sau ca nu putem asigura continuitatea? Sunt cartile noastre de vizita executate profesionist?
Ce spune site-ul despre companie? Reflecta profesionalism si denota ca ai grija de clientii tai? Sau mai mult ii incurca pe acestia si prezinta o imagine neclara a companiei?
Care e politica brandului? Cat de eficient este serviciul de relatii cu clientii? Dar adresa de mail? Este una aferenta site-ului sau folosesti tot adresa personala?
Toate aceste elemente de care alegi sa tii sau nu cont iti consolideaza sau, dimpotriva, iti afecteaza imaginea site-ului. Trebuie sa te intrebi intotdeauna daca potentialii clienti vor avea o prima impresie buna si care va fi aceasta.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.