Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Apple suspina si merge mai departe: S-a lansat primul spot dupa moartea lui Steve Jobs
Tags: reclama, apple, steve jobs, spot, ipad, ipad2
Chiar daca principala sa sursa de putere si inspiratie s-a stins de curand, Apple merge mai departe. Asemenea si produsele sale. La o luna de zile de la disparitia lui Steve Jobs, compania a lansat un nou clip publicitar.
Chiar daca principala sa sursa de putere si inspiratie s-a stins de curand, Apple merge mai departe. Asemenea si produsele sale. La o luna de zile de la disparitia lui Steve Jobs, compania a lansat un nou clip publicitar.
Este vorba despre cea mai recenta reclama pentru tableta iPad2 si prima dupa moartea fondatorului Apple.
Creatie a agentiei TBWA/Media Arts Lab spotul continua practic campania de pozitionare a produsului pe piata si suprinde modul in care dispozitivul se potriveste vietii reale a consumatorului si nu doar activitatilor sale virtuale.
Clipul a fost intitulat „Love” ca o sugestie la ideea centrala a reclamei: iPad este sursa de inspiratie pentru toate lucrurile pe care le indragesti.
Acesta este cel de-al saselea clip publicitar din seria dedicata promovarii modelului iPad2, care a inceput in luna aprilie a acestui an. Seria lunara a fost intrerupta la sfarsitul lunii august, atunci cand Steve Jobs si-a anuntat demisia din fruntea Apple. Cum luna octombrie a fost tulburata de vestea disparitiei sale, lansarea clipului „Love” a venit abia in noiembrie.
We believe (lansat in aprilie 2011) – ilustreaza filosofia care sta la baza produsului.
If You Asked (lansata in mai 2011) – ii pune in evidenta versatilitatea.
If You Asked (lansata in mai 2011) – ii pune in evidenta versatilitatea.
Now (lansat in iunie 2011) – ilustreaza de ce este atat de revolutionar.
We’ll Always (lansat in iulie 2011) – sau de ce este atat de familiar.
Learn (lansat in august 2011) – un instrument grozav pentru a invata.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.