Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Aur pentru aur: Saatchi & Saatchi PR Romania sparge gheata la World Luxury Award

Tags: monica birladeanu, reclama, diamante, rafael&sons, saachti&saachti, world luxury award

Saatchi & Saatchi PR a devenit prima agentie din Romania castigatoare a unui trofeu World Luxury Award dupa ce a reusit sa ia Aur in categoria Jewellery & Watches pentru campania "The Chronicler", creata pentru clientul Rafael & Sons Diamonds & Jewellery.
"Aurul international, primit intr-o competitie de o asemenea anvergura, ce reuneste cele mai importante branduri de lux din lume, reprezinta o confirmare a dimensiunii pe care o au proiectele la care lucram. Ne bucuram ca putem duce competitia din comunicare la un nivel international", a declarat Larisa Petrini (Managing Director, Saatchi & Saatchi PR).

Campania"The Chronicler", ce si-a propus sa evite stereotipurile din comunicarea categoriei de bijuterii, a pornit de la ideea ca diamantul este cel care trebuie lasat sa vorbeasca, nu decorurille sau personajele prea stralucitoare.



"Datorita varstei si a claritatii sale, diamantul se dovedeste a fi povestitorul perfect. Varsta il face credibil, iar claritatea te ajuta sa traiesti povestea chiar din punctul lui de vedere. Rezultatul este o campanie narativa, in care diamantul spune o poveste la persoana intai", explica reprezentantii Saatchi & Saatchi PR.

Imaginea campaniei a fost actrita Monica Birladeanu, iar anuntul colaborarii cu brandul s-a facut printr-un teasing pe pagina de Facebook Rafael & Sons. Fanii au ghicit personajul dintr-o imagine care infatisa conturul unei siluete feminine care invita fanii sa o "Light it with a like!". Odata dezvaluita identitatea noii ambasadoare a brandului, mai multe publicatii importante de lifestyle au preluat informatia si au publicat interviuri cu Monica Birladeanu despre experienta campaniei. Accesorizata cu bijuterii Rafael & Sons, actrita a fost prezenta si la petrecerea VIVA, eveniment care reuneste cele mai multe vedete in Romania.



Tot in cadrul petrecerii a fost difuzat un teaser al spotului din campanie.

"Monica Birladeanu interpreteaza rolul femeii puternice si sofisticate al carei rafinament devine complet in relatia cu diamantele. Videoclipul a fost filmat intr-un decor alb-negru ce individualizeaza diamantul ca 'actor principal', valorizand patru dintre atributele sale esentiale: Perfectiune, Eternitate, Nemurire si Frumusete", adauga creativii de la Saatchi & Saatchi PR.



De la debutul campaniei, in luna mai a acestui an, numarul fanilor de pe pagina de Facebook a crescut de patru ori, atingand peste 9.000 de fani. De asemenea, campania a fost mentionata in peste 50 de materiale din cele mai importante publicatii de lifestyle.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016