Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Barbatii nu agreeaza reclamele care le sunt adresate
Tags: reclame, publicitate, barbati fatali, ideal masculin, reclame pentru barbati
Un nou studiu releva faptul ca multi barbati sunt deranjati de reclamele care infatiseaza "idealul masculin". Barbatii se compara deseori cu modelele hipermasculinizate din publicitate, iar acest lucru da nastere unor sentimente de vulnerabilitate si inadecvare.
Un nou studiu releva faptul ca multi barbati sunt deranjati de reclamele care infatiseaza "idealul masculin". Barbatii se compara deseori cu modelele hipermasculinizate din publicitate, iar acest lucru da nastere unor sentimente de vulnerabilitate si inadecvare.
Unii barbati reactioneaza in mod negativ la reclamele cu "barbati fatali". Conform studiului, majoritatea barbatilor reactioneaza prin scepticism, evitare si indeferenta, putini fiind cei care sunt puternic motivati de reclamele care infatiseaza idealul masculin.
Pentru marketeri, aceste descoperiri ar trebui sa reprezinte un semnal de alarma. Acestia ar trebui sa inteleaga cum sa atraga acest segment intr-un mod cat mai eficient si mai etic cu putinta.
Atunci cand barbatii se simt amentintati de o reclama, vor reactiona negativ fata de produsul si de marca respectiva. Daca un barbat nu considera ca isi doreste sa arate asemenea barbatului din reclama si nu crede ca are nimic in comun cu acesta, relatia sa cu brandul respectiv se incheie definitiv.
Se pare ca piata masculina este din ce in ce mai fragmentata decat se credea initial. Majoritatatea reclamelor sunt dominate de trei stereotipuri: "Jucatorul", "Bautorul de bere" si "Amicul". Insa multi barbati nu se regasesc in niciuna din aceste trei categorii. Marketerii ar trebui sa isi largeasca orizonturile si sa creeze campanii care sa infatiseze barbatul real: "Tatal", "Sotul", si "Omul priceput la toate".
Sursa: Daily Mail
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.