Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
bauMax poarta din nou mustata
Tags: baumax, reduceri la mustata, mustata baumax, campanie, gmp advertising
bauMax si GMP Advertising continua campania promotionala "Reduceri la mustata", ca urmare a succesului pe care l-a avut prima implementare a acestui concept, informeaza un comunicat emis de agentie. Drept urmare, toti mustaciosii sunt invitati sa revina in magazinele bauMax din toata tara si sa profite de reduceri de 10% la mobilier de baie si cazi.
bauMax si GMP Advertising continua campania promotionala "Reduceri la mustata", ca urmare a succesului pe care l-a avut prima implementare a acestui concept, informeaza un comunicat emis de agentie. Drept urmare, toti mustaciosii sunt invitati sa revina in magazinele bauMax din toata tara si sa profite de reduceri de 10% la mobilier de baie si cazi.
Pentru a doua parte a reducerilor cu mustata, GMP Advertising a realizat o sesiune de teasing de 10 secunde, menite sa le dea ne-mustaciosilor timp de pregatire, ce a rulat pe TV intre 15 si 21 octombrie.
“Reduceri la mustata” este unul dintre acele exemple care arata ca ideile simple, dar indraznete, genereaza succesele mari. Iar reeditarea campaniei vine tocmai ca urmare a raspunsului pozitiv pe care l-am primit de la clientii bauMax, fie ei mustaciosi sau nu”, adauga Cristiana Belodan (Group Account Director GMP Advertising).
Reeditarea campaniei ”Reduceri la mustata” pastreaza conceptul creativ ingenios si simplu, propus GMP Advertising si Webstyler. Conexiunea clientilor cu mustata mesterului bauMax a prins foarte bine, fapt confirmat de rezultatele primului val de campanie, desfasurat in luna august.
Mai mult, componenta online a campaniei semnata Webstyler, centrata pe Mustalicious, un personaj impresionat de reducerea bauMax care-si pune mustata la dispozitia femeilor a fost premiata la Internetics. Festivalul de branding, marketing si advertising online a acordat campaniei Mustalicious premiul cel mare la categoria Online Media and Tools – Rich Media.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.