Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Bing vs. Google: Testul suprem
In 1975, una dintre cele mai importante batalii dintre doi giganti ai bauturilor racoritoare avea sa se dea nu prin sloganuri si reclame, ci printr-o testare de produs, care a ramas in istoria marketingului drept "The Pepsi Challenge". La aproape 4 decenii distanta, alti doi giganti - de data aceasta din industria online - se incaiera intr-un "blind test" similar.
Este vorba despre vesnicii rivali Microsoft si Google, pusi sa-si masoare fortele motoarelor lor de cautare intr-o campanie numita sugubat „Bing It On”. Provocarea a fost asadar lansata motorului Google de catre Bing, unde altundeva decat in mediul digital.
Astfel, utilizatorii sunt rugati sa acceseze BingItOn.com, o platforma online unde pot introduce 5 cereri de cautare pentru ambele motoare fara a sti care e Bing si care e Google. In functie de rezultatele primite, vor decide care dintre motoarele de cautare este superior.
Campania Bing It On vine in urma unui studiu potrivit caruia utilizatorii de internet ar fi mai multumiti de rezultatele cautarilor oferite de Bing decat de Google. In plus, Bing este al doilea mare motor de cautare online insa la o distanta uriasa fata de competitorul sau. In vreme ce platforma Microsoft detine 15,7% din piata, cea a Google are doua treimi.
„Scopul acestei campanii este acela de a face lumea sa realizeze ca mai exista si o alta optiune de cautare online la care pot apela, chiar daca sunt atat de obisnuiti cu Google”, spune directorul general al Bing.
Recomanda-l prietenilor:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.