Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Blue Ivy, fetita lui Jay-Z si a lui Beyonce, va deveni un brand?
Tags: blue ivy, beyonce, marca inregistrata, copil
Un artist sau un inventator isi doreste intotdeauna sa-si protejeze creatiile de valoare, iar cuplul Jay-Z - Beyonce adopta acelasi comportament cand vine vorba de primul lor copil, scrie Washington Post.
Un artist sau un inventator isi doreste intotdeauna sa-si protejeze creatiile de valoare, iar cuplul Jay-Z - Beyonce adopta acelasi comportament cand vine vorba de primul lor copil, scrie Washington Post.
Se pare ca cei doi au depus un dosar pentru brevetarea numelui fiicei lor. Aplicatiaa fost inaintata in numele companiei lui Beyonce, BGK
Trademark Holdings, si se asteapta sa primeasca un raspuns pozitiv.
Trademark Holdings, si se asteapta sa primeasca un raspuns pozitiv.
Avocatii par sa creada ca este o miscare inteleapta, prevenind posibilele incercari ale unor terte parti de a-i "revinde" cuplului numele sau de a-l folosi la vanzarea de produse, cum ar fi haine pentru copii. De fapt, designer-ul de moda Joseph Mbeh a incercat sa inregistreze marca in nume propriu pe 11 ianuarie 2012, la doar patru zile dupa nasterea micutei. Un alt candidat s-a prezentat la Oficiul de Inregistare cu dosarul intitulat "Blue Ivy Carter Glory IV", dorind sa lanseze o linie de parfumuri. Ambele cereri au fost respinse, caci "foarte cunoscuta copila"este detinatoarea marcii, iar consumatorii ar presupune in mod fals ca produsele sunt aprobate de celebrii ei parinti.
In orice caz, parintii lui Blue Ivy vor sa fie primii care sa "profite", caci se gandesc sa lanseze o linie de haine, cosmetice si alte produse pentru copii.
Jurnalistii de la Ad Age au contactat o firma de organizare evenimente din Boston care poarta acelasi nume, Blue Ivy Communications. Presedinta firmei, Melissa Perlman, a declarat ca, dupa nasterea micutei, au avut o crestere importanta a numarului de fani pe Twitter si de accesari ale site-ului firmei, tocmai datorita coincidentei de nume. "Nu este, asadar, o idee rea sa patenteze numele", crede ea.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.