Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Brand de haine prezinta vitrine interactive
Tags: marketing, brand, kate spade, window shopping
In ciuda popularitatii shoppingului online, window shoppingul n-a murit, ci este inca o parte importanta a experientei. Asa ca un brand de haine, Kate Spade din New York, s-a decis sa alature cele doua lumi, intr-o interfata interactiva, scrie simplyzesty.com.
In ciuda popularitatii shoppingului online, window shoppingul n-a murit, ci este inca o parte importanta a experientei. Asa ca un brand de haine, Kate Spade din New York, s-a decis sa alature cele doua lumi, intr-o interfata interactiva, scrie simplyzesty.com.
Mai exact, Kate Spade a creat patru vitrine interactive pentru patru magazine, „deschise” 24 din 24, pentru a le atrage atentia milioanelor de turisti de pe strazile new yorkeze.
Fiecare magazin a vopsit vitrina in galben neon pentru a iesi in evidenta. Odata ce te aproprii, se aprinde un ecran pe baza de tehnologie touch pe care este afisata intreaga colectie. Daca te intereseaza ceva, poti selecta cu telefonul, printr-un SMS de confirmare, urmand ca produsele sa-ti fie livrate gratuit. Plata se face la livrare.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.