Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Branduri care spun povesti. 10 reclame epice
Tags: reclame epice, povesti, brand, coca cola, guiness, nike
Intr-un fel sau altul, orice reclama spune o poveste, pentru ca povestile sunt cele care vand. Unele spoturi publicitare sunt insa constructii epice in toata regula. Iata 10 dintre cele mai fanteziste reclame create vreodata.
Intr-un fel sau altul, orice reclama spune o poveste, pentru ca povestile sunt cele care vand. Unele spoturi publicitare sunt insa constructii epice in toata regula. Iata 10 dintre cele mai fanteziste reclame create vreodata.
1.Impossible Field, 2005– Fotbal pe muchie de... teren.
Brand: Adidas
Agentia de publicitate: 180
2. Happiness Factory: The Movie, 2007– Coca Cola inseamna bucurie. Dar cum se „fabrica” aceasta bucurie?
Brand: Coca Cola
Agentia de publicitate: Wieden + Kennedy
3. Good vs Evil, 1996– Ce ar fi o poveste fara monstri, pe care, in final, Binele sa-i faca terci?
Brand: Nike
Reclama: Agentia de publicitate: Wieden + Kennedy
4. The Impossible Dream, 2005 – O veritabila prezentare de produse reunite sub un singur brand, unul care transforma visele in realitate.
Brand: Honda
Agentia de publicitate: Wieden + Kennedy
5. Tipping Point, 2007– Un senzational efect de domino din care se naste Guiness. Reclama a fost filmata in Argentina si nu a contine niciun fel de efecte speciale. Nu degeaba a costat 10 milioane de lire streline.
Brand: Guiness
Agentia de publicitate: AMV BBDO
6. Pilot, 2004– Cand ceva este atat de bun, nimic nu poate merita irosirea sa.
Brand: Stella Artois
Agentia de publicitate: Lowe
7. Chrysalis, 2008 – Va vine sa credeti ca este vorba despre o reclama la un sampon?
Brand: Pantene
Agentia de publicitate: Grey
8.One World, 2007– Credeati ca a muta muntii din loc este doar o expresie metaforica a vointei umane? Ce s-ar intampla totusi daca acest lucru ar fi posibil la propriu? S-ar putea muta intreaga planeta.
Brand: Heineken
Agentia de publicitate: Bates
9.Billions, 2006– Daca nu face referire la masini, la fotbal sau bere, o reclama care se adreseaza babatilor e aproape obligatoriu sa aseze in cadru femeia. Unii au mers insa mai departe si au creat o reclama cu „miliarde” de femei.
Brand: Lynx
Agentia de publicitate: BHB
10. The Man Who Walked Around The World, 2009– Povestea unui brand de la inceputuri si pana dincolo de prezent.
Brand: Johnnie Walker
Agentia: BBH
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4
din 5
- 6 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.