Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Burberry isi ademeneste fanii de pe Facebook cu mostre de parfum
Tags: burberry, brand, facebook, parfum, mostra, oscar de la renta
De la a fi simple "accesorii" in campaniile de marketing, social media au ajuns sa fie de-a dreptul instrumente singulare. Asta in vreme ce fiecare brand se viseaza viral in mediul online, incercand sa profite cat mai mult de pe urma acestuia. Este si cazul brandului Burberry, care a initiat o campanie exclusiv prin intermediul Facebook.
De la a fi simple "accesorii" in campaniile de marketing, social media au ajuns sa fie de-a dreptul instrumente singulare. Asta in vreme ce fiecare brand se viseaza viral in mediul online, incercand sa profite cat mai mult de pe urma acestuia. Este si cazul brandului Burberry, care a initiat o campanie exclusiv prin intermediul Facebook.
Burberry pregateste lansarea, in toamana acestui an, a unui nou parfum, Burberry Body. Pentru a-l promova, dar mai ales pentru a-l testa, compania britanica a decis sa ofere mostre de produs tuturor celor aproape 8 milioane de fani de pe Facebook.
Doritorii sunt invitati sa viziteze pagina de pe platforma de socializare a brandului si sa lase acolo un mesaj prin care-si exprima dorinta de a primi mostra respectiva. Compania va raspunde fiecarei solicitari, suportand cheltuielile aferente.
Iar ca impactul sa fie cu adevarat viral, Christopher Bailey, directorul departamentului de creatie, a anuntat campania printr-un clip postat pe YouTube, care are deja peste 3.100 de vizualizari. Asta ca sa nu mai punem la socoteala "Like-urile" si miile de solicitari de pe Facebook.
Burberry se afla in topul celor mai valoroase 100 de marci din lume.
O campanie similara a avut anul acesta si Oscar de la Renta, brandul newyorkez de lux, care a lansat parfumul sau emblematic tot prin intermediul Facebook. Dupa ce a oferit gratuit iubitorilor marcii 25.000 de mostre – stoc ce s-a epuizat in doar trei zile – numarul "Like-urilor" a crescut cu 40%. Iata puterea retelelor de socializare!
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.