Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Calitati de care ai nevoie ca sa dezvolti o afacere
Tags: afacere, management, buget, contabilitate, organizare, dezvoltare, stabilirea prioritatilor
Spiritul antreprenorial nu este suficient. Poti sa iti doresti foarte mult sa vorbesti japoneza, insa fara multa disciplina, cursuri si multa rabdare, ai toate sansele sa prinzi din zbor orice alta limba straina, mai putin japoneza.
Spiritul antreprenorial nu este suficient. Poti sa iti doresti foarte mult sa vorbesti japoneza, insa fara multa disciplina, cursuri si multa rabdare, ai toate sansele sa prinzi din zbor orice alta limba straina, mai putin japoneza.
1. Stabilirea prioritatilor si managementul timpului. Daca succesul tine de a actiona eficient, atunci o actiune eficienta tine de capacitatea de a-ti concentra atentia acolo unde e cel mai mult nevoie. Abilitatea de a separa lucrurile importante de cele secundare este o indemanare necesara in orice aspect al vietii.
2. Fii organizat si mentine curatenia. Oamenii de succes sunt foarte organizati si stiu cum sa isi eficientizeze operatiunile astfel incat sa gaseasca imediat informatiile sau ajutorul de care au nevoie. Chiar si faptul ca ne ia foarte mult sa cautam un numar de telefon sau o adresa de e-mail poate sa ne faca sa ne pierdem concentrarea.
3. Gandirea critica si analiza temeinica sunt alte doua puncte pe care trebuie sa le avem in vedere. Suntem expusi zi de zi la tone de informatii noi si este important sa selectam acele canale cu informatiile care ne intereseaza si care ne pot fi de folos.
4. Ia decizii logice si informate. A lua decizii in cadrul unei afaceri inseamna stiinta de a merge intr-o directie in baza unor informatii puse la dispozitie. Cand reusim sa raspundem prompt si eficient cu ceea ce avem deja, evitam riscul de a declansa o criza prelungita care sa afecteze afacerea.
5. Notiunile de baza de contabilitate si gestionarea unui buget sunt iarasi aspecte pe care le avem in vedere intr-o societate in care schimbul de bani permanent este una dintre rotitele principale. A sti sa-ti gestionezi banii eficient, a urmari traseul acestora si a-ti inregistra cheltuielile, a investi si a economisi, toate tin de o regula obligatorie a dezvoltarii si a supravietuirii unei afaceri.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.