Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Camasa alba, must have masculin si instrument de comunicare de brand
Tags: bigotti, campanie, camasa alba, il vero stile, la storia della camicia bianca
Daca barbatii vin de pe Marte, iar femeile de pe Venus e de la sine inteles ca fiecare gen are trebuintele si placerile lui, inclusiv la nivel vestimentar. Iar daca pentru femei exista deja celebra “little black dress”, care sa fie acel articol de imbracaminte nelipsit din garderoba barbatilor? La camicia bianca, spune Bigotti in noua sa campanie de comunicare.
Daca barbatii vin de pe Marte, iar femeile de pe Venus e de la sine inteles ca fiecare gen are trebuintele si placerile lui, inclusiv la nivel vestimentar. Iar daca pentru femei exista deja celebra “little black dress”, care sa fie acel articol de imbracaminte nelipsit din garderoba barbatilor? La camicia bianca, spune Bigotti in noua sa campanie de comunicare.
Proiectul a fost demarat in reteaua de magazine a brandului si este fundamentat pe ideea ca acest icon vestimentar merita, prin traditia si importanta pe care o are in garderoba masculina, un eveniment doar al sau.
„Camasa alba constituie pentru barbati ceea ce „little black dress” este pentru femei, adica un must have. Povestea camasii albe, spusa de Bigotti, reprezinta povestea barbatului, care stie sa aleaga de fiecare data cele mai potrivite haine, indiferent de semnificatia momentului”, se arata in comunicatul companiei.
Derulata pe o perioada de doua luni, campania include promotii in cele 24 de magazine Bigotti din Romania, spoturi radio, outdoor, o componenta online desfasurata pe Facebook si activitati de PR.
Tot ca parte a acestei campanii, Bigotti a lansat si „Ghidul de stil masculin”, conceput sub forma unei brosuri cu mai multe episoade, care are ca obiectiv promovarea imaginii impecabile, printr-o tinuta vestimentara corecta.
Ca punct central al campaniei, camasa alba continua directia de comunicare a brandului prin care se urmareste evidentierea elegantei stilului italian si vine sa confirme valorile tinutelor care poarta semnatura Bigotti.
Fondata in 1997, compania Bigotti numara in prezent 160 de angajati si detine in Romania 24 de magazine, in cele mai renumite centre comerciale din Bucuresti si in tara.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.