Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Campania Let's Do It Romania si-a propus sa schimbe lumea. Si a inceput cu propriul slogan

Tags: let's do it romania, campanie ecologica, curatenie romania, super eco erou

Probabil ati auzit de “Let’s Do It, Romania!”, campania care intoarce toata tara pe dos pentru a o curata de gunoaie. Nu mai conteaza faptul ca este importata, dar conteaza ca se afla deja la cea de-a treia editie si ca incepe sa aiba anvergura unui fenomen national si ecologic ca niciun altul.
In 2010, pleca la drum cu 200.000 de voluntari, cateva afise si vreo doua spoturi realizate la foc automat. Un an mai tarziu, a reusit sa stranga 300.000 voluntari si a gasit sprijin in retelele sociale. Acum insa, lucrurile merg chiar mai departe.

Pentru ca anul 2012 este marcat de schimbarea la nivel global pe care o aduc toti cei implicati in miscarea internationala „Let’s Do It, World!”, campania similara din Romania va merge anul acesta pe un nou concept: “Schimbam lumea impreuna!”. Noua campanie de comunicare a fost realizata de agentia AdBrain Partners pe partea de  print, radio si TV, iar Infinit Solutions Agency este agentia care s-a ocupat de zona online a Let’s Do It, Romania! 2012.

„Noi am dezvoltat o campanie de comunicare prin care speram sa transformam Romania intr-o tara mult mai curata. Insa, acest lucru nu este posibil decat cu ajutorul miilor de voluntari. Daca functionam ca o echipa in care fiecare isi indeplineste rolul, putem sa realizam lucruri ce par imposibile. De aici a rezultat si mesajul campaniei: Schimbam lumea impreuna! Desi pare idealist, mesajul este unul sincer si in care noi credem. Sper ca pe 12 mai toti romanii sa creada ca pot schimba lumea”, spune Vlad Schuster – General Manager AdBrain Partners.

O componenta importanta a campaniei o reprezinta spotul TV ce are ca protagonist Super EcoEroul, intruchiparea voluntarului „Let’s Do It, Romania!” (LDIR). Asadar, fiecare dintre voluntari este considerat un mic erou, care reuseste, prin implicarea sa in campanie, sa aduca o schimbare pozitiva lumii in care traieste.



“Pentru noi, fiecare voluntar este un mic erou, pentru ca a ales sa nu stea deoparte, ci sa se implice si sa miste lucrurile intr-o directie buna” spun reprezentantii LDIR.

Acelasi Super EcoErou se regaseste si in spotul radio al campaniei.



In ceea ce priveste componenta de online, a fost lansata o noua aplicatie de Facebook sub conceptul “Lucrurile mici schimba lumea”. Aplicatia propune utilizatorilor sa faca o mica promisiune legata de o actiune eco pe care o vor face zi de zi, pentru ca lumea sa fie un loc din ce in ce mai bun. De asemenea, prin intermediul aplicatiei, voluntarii se pot inscrie in proiect. Inscrieri se fac si pe www.letsdoitromania.ro la sectiunea „Inscrie-te la curatenia de pe 12 mai”.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016