Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Campania Print si cersetor - atentat politienesc la mila
Tags: campanie cersetorie, print si cersetor, politia capitalei, publicis
Nascuta din empatie, mila se hraneste cu profunzimi umane, fiind in stare de multiple gesturi marete, dar si de unele marunte si ascunse. Impotriva acestor forme ascunse, cu pregnanta tenta pecuniara, a decis sa lupte Politia Capitalei printr-o campanie indreptata impotriva cersetoriei.
Nascuta din empatie, mila se hraneste cu profunzimi umane, fiind in stare de multiple gesturi marete, dar si de unele marunte si ascunse. Impotriva acestor forme ascunse, cu pregnanta tenta pecuniara, a decis sa lupte Politia Capitalei printr-o campanie indreptata impotriva cersetoriei.
La realizarea campaniei a contribuit consistent agentia de publicitate Publicis, un mai vechi partener al Politiei Capitalei, care a realizat machetele unor flyere si suporti pentru pahare (in limbile romana si engleza), precum si a unui spot radio.
Pentru a constientiza populatia asupra faptului ca banii dati cersetorilor ajung in mana interlopilor care ii exploateaza, au fost realizate executii print care vorbesc despre saracia aparenta asezata comod in masini de lux.
„Ideea strategica a fost strans legata de gestul oamenilor de a oferi bani. Daca cetatenii nu ar mai oferi bani, atunci cersetorii nu vor mai apela la mila publica. Ea a dorit sa creeze o reactie in lant de descurajare a cersetoriei. La nivel persuasiv, campania <
Campania „Print si cersetor” a fost lansata pentru prima data in 2007, fiind apoi reluata aproape in fiecare an pentru a educa publicul ce devine victima inselatoriei atunci cand ofera bani oricui intinde mana si sa ajute in mod responsabil pe cei defavorizati.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.