Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Campania publicitara de promovare a Samsung S4 este criticata ca fiind ciudata
Tags: marketing, galaxy s4, publicitate, samsung
Intr-un eveniment grandios organizat la New York, Samsung a lansat Galaxy S4. Telefonul va fi lansat in luna aprilie, in 155 de tari, pe lista fiind sanse sa se afle si Romania. Cateva din detaliile tehnice care-l fac un concurrent real pentru iPhone 5: un telefon mai subtire de 136.6 x 69.8 x 79 mm si 130 de grame, cu o memorie de 2GB RAM, care poate fi achizitionat cu un spatiu de stocare de 16/32/64 GB, plus un spatiu micro SD de pana la 64 GB.
Intr-un eveniment grandios organizat la New York, Samsung a lansat Galaxy S4. Telefonul va fi lansat in luna aprilie, in 155 de tari, pe lista fiind sanse sa se afle si Romania. Cateva din detaliile tehnice care-l fac un concurrent real pentru iPhone 5: un telefon mai subtire de 136.6 x 69.8 x 79 mm si 130 de grame, cu o memorie de 2GB RAM, care poate fi achizitionat cu un spatiu de stocare de 16/32/64 GB, plus un spatiu micro SD de pana la 64 GB.
Si totusi campania de promovare care a precedat lansarea este una apreciata ca fiind ciudata si prea putin eleganta.
Intr-un prim spot, apare un pusti, pe nume Jeremy Maxwell, care a primit misiunea secreta de la companie de a livra noul telefon care nu se vedere, dar straluceste dintr-o cutie. Nici copilul, nici ceilalti actori nu joaca prea bine.
Apoi, Samsung a organizat un flash mob in Times Square. Acest concept este lipsit de prospetime, iar dansatorii aveau frac si joben. Care ar fi atunci publicul tinta?
O campanie separata pentru brandul galaxy a implicat un joc video intitulat Apocalipsa Unicornului. Jocul arata atat de rau, incat putinii oameni care au fost interesati de el au declarat ca Samsung are mult prea multi bani pe mana.
Culmea este ca samsung are un buget de publicitate de 400 de milioane de dolari si si-ar putea permite cea mai tare agentie de pe piata. De ce nu au facut-o, nu stim.
Foto: Captura YouTube
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.