Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Campania Romanii sunt destepti a acaparat podiumul creativitatii la New York
Tags: romanii sunt destepti, new york festivals, premii, medalii, campanie rom, mccann erickson
Poate ca nu prea ne indemnam sa realizam proiecte marete din propriul imbold creator, in schimb, s-ar zice ca facem lucruri memorabile atunci cand ne este zgandarita mandria. Dupa succesul international al campaniei „American ROM”, o alta nascuta din acelasi orgoliu incepe sa culeaga premiile lumii.
Poate ca nu prea ne indemnam sa realizam proiecte marete din propriul imbold creator, in schimb, s-ar zice ca facem lucruri memorabile atunci cand ne este zgandarita mandria. Dupa succesul international al campaniei „American ROM”, o alta nascuta din acelasi orgoliu incepe sa culeaga premiile lumii.
Astfel, proiectul romanesc a fost premiat cu Gold pentru Marketing Effectiveness: Use of Medium, categoria Online, Silver pentru Public Relations/ Brand Commnunications: Products & Services, categoria Brand Development si a fost rasplatit cu Bronze in competitia Interactive: Online Advertising - Products & Services, categoria Confections / Snacks.
Campania „Romanii sunt destepti” a avut ca tel schimbarea imaginii tarii pe internet. Sub sloganul "Desteapta-te romane si pe internet", brandul ROM a urmarit sa schimbe sugestiile automate ale motorului de cautare Google atunci cand expresia cautata continea cuvintele "romanii sunt". Si a si reusit. La o luna de la lansare, campania si-a atins obiectivul, reusind sa modifice sugestiile Google in cele sase limbi propuse initial (romana, engleza, franceza, spaniola, italiana si germana), dar si in alte limbi, precum olandeza. Romania a devenit astfel prima tara care si-a schimbat imaginea pe internet.
New York Festivals, evenimentul care i-a adus campaniei romanesti cele trei medalii, are peste 5 decenii de existenta si premiaza an de an excelenta in comunicarea creativa, fie ea din televiziune, Print, Design, Outdoor sau Mixed Media. Totodata, acesta este recunoscut ca fiind festivalul cu cel mai mare juriu international.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.