Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Campanie cu priza la premii: American Rom a fost desemnata cea mai inovatoare campanie de comunicare din lume

Tags: americam rom, mccann erickson, competitie warc, warc prize for innovation

Daca in sport il avem pe Hagi, in arta pe Brancusi, iar la capitolul turism pe Dracula, in publicitate avem „American Rom”, campania McCann Erickson care tinde sa devina un reper in domeniu, reprezentandu-ne cu succes la orice festival ori competitie publicitara internationala.
Doar in ultimul an, „American Rom” a castigat aproape 30 de premii importante, printre care se numara 9 premii la Festivalul Cannes Lions 2011, Grand Prix in cadrul Festivalului Golden Drum 2011 sau Gold Award la Festivalurile Cresta, Epica sau Sabre.
 
Iar recompensele nu se opresc aici. De curand, aceeasi campanie a McCann Erickson Romania a castigat Warc Prize for Innovation, marele premiu al competitiei cu acelasi nume. „American Rom” a fost desemnata astfel cea mai inovatoare campanie de comunicare din lume, efortul creator fiind rasplatit cu 10.000 dolari.
 
"Cea mai buna executie si cele mai impresionante rezultate pentru Campania American ROM. Daca toate platformele de marketing ar fi atat de impresionante, lumea ar fi cu siguranta un loc mult mai interesant si dinamic", spune Jonathan Mildenhall (Vice President, Global Advertising Strategy and Content Excellence, The Coca-Cola Company).
 
Warc Prize for Innovation este oferit de catre Warc.com, comunitatea globala de marketing formata din cei mai buni specialisti din lume, ce include peste 6.000 de studii de caz si exemple de best practice din toate domeniile marketingului.

In competitia pentru marele premiu de anul acesta au fost selectate 23 de campanii din intreaga lume, iar batalia finala s-a disputat intre Campania American Rom si  “FARC Operation Christmas” din Columbia.
 
Juriul care a evaluat inscrierile a constat din experti de la Nokia, General MOTORS, PHD, DDB si comScore si a fost prezidat de Jonathan Mildenhall (Global Advertising Strategy and Content Excellence, The Coca-Cola Company).
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016