Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Campanie de promovat ambalajul: Tetra Pak si consumul de lapte
Tags: tetra pak, lapte, da lapte, campanie graffiti, ambalaj, razvan si dani
Sigla sa se afla pe zeci de tipuri de ambalaje de la bauturi racoritoare, la inghetata, branza si lapte. Cu toate acestea putini sunt cei care o vad si ii acorda atentie, intrucat, prin natura sa, este tratat ca un brand secundar. Asa ca, pentru a iesi din conul de umbra, a lansat o ampla campanie de promovare.
Sigla sa se afla pe zeci de tipuri de ambalaje de la bauturi racoritoare, la inghetata, branza si lapte. Cu toate acestea putini sunt cei care o vad si ii acorda atentie, intrucat, prin natura sa, este tratat ca un brand secundar. Asa ca, pentru a iesi din conul de umbra, a lansat o ampla campanie de promovare.
Conceptul campaniei se desfasoara sub sloganul "Laptele oricum e cel mai bun" si priveste experienta consumatorilor legata de acest produs. Astfel, campania porneste de la povestile personale ale unor persoane publice pentru a comunica beneficiile consumului de lapte, informeaza un comunicat emis de Graffiti PR.
"In Romania consumul de lapte este foarte scazut, suntem pe penultimul loc in Europa conform Euromonitor 2011; am dorit ca in acest an sa avem o abordare diferita, sa promovam beneficiile laptelui altfel, mai eficient", spune Cristina Dumitru (Communication and Environment Manager, Tetra Pak Romania si Moldova).
Campania include marturiile lui Dani Otil si Razvan Simion, este sprijinita de dr. Mihaela Bilic, medic primar, diabet, nutritie si boli metabolice si dr. Șerban Damian, medic de familie, nutritionist sportiv acreditat CIO si de brandurile Danone, LaDorna, Milli, Oly si Zuzu.
" Din punct de vedere creativ campania a fost gandita pentru a atinge publicul tinta atat in offline, cat si online, sa convinga iubitorii de lapte sa isi impartaseasca preferintele cu ceilalti si sa participe la diferitele sondaje si concursuri de pe site-ul dedicat si pagina de Facebook", adauga Cristian Pantazi (Managing Director & Creative Director, Kaleidoscope Proximity).
Pana in prezent, site-ul campaniei www.dalapte.ro are peste 34.000 de vizitatori unici. Dintre acestia, 10.936 s-au inscris la primul concurs, iar 420 si-au impartasit experientele legate de lapte pe sectiunea "Inspira-te" a websiteului.
"Da, lapte! este cu siguranta un studiu de caz de retinut, ca exemplu de comunicare integrata eficienta. Este un proiec, care arata ca un mix de baza online-TV atinge obiectivele stabilite, daca este bine gandit si atent implementat," a declarat Roxana Panturoiu (Client Service Director, Media Direction).
Campania se desfasoara in perioada iunie – decembrie 2012 si cuprinde promovare in cadrul emisiunii "Neatza cu Razvan si Dani", executii OOH, print, online si activari in social media.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.