Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Campanie nastrusnica Nestle
Tags: campanie nestle, marketing, batoane de ciocolata, sisteme de monitorizare gps
O noua campanie inedita marca Nestle va fi desfasurata in Marea Britanie. Intutilata sugestiv "We Will Find You" (Te vom gasi noi), Nestle va premia sase participanti norocosi cu 10.000 de lire sterline.
O noua campanie inedita marca Nestle va fi desfasurata in Marea Britanie. Intutilata sugestiv "We Will Find You" (Te vom gasi noi), Nestle va premia sase participanti norocosi cu 10.000 de lire sterline.
In momentul cand unul dintre cei sase norocosi desface ambalajul castigator, echipa Nestle descopera locatia exacta a acestuia, multumita sistemului GPS, si se grabeste sa ii aduca premiul cel mare, in valoare de 10.000 de lire sterline.
Campania a fost realizata de JWT London, ideea fiind comparata cu biletele aurite ale lui Willy Wonka. Nestle este de parere ca aceasta campanie va fi mai ales pe placul barbatilor. Probabil pentru ca acestora le place aventura?
Puteti urmari mai jos reclama pentru campania „We Will Find You”.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.