Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Campanie Renault Romania: Se cauta 100 de ambasadori ai valorilor olimpice
Tags: renault, campanie renault romania, jocuri olimpice, sportivi romania, renault megane olympi, valori olimpice
Nu-i putin lucru sa-ti legi numele de o competitie de anvergura Jocurilor Olipice, da o greutate anume brandului, crescandu-i vizibilitatea si notorietatea in spatiul public. Renault de exemplu a gasit de cuviinta sa se promoveze facand apel la valorile olimpice.
Nu-i putin lucru sa-ti legi numele de o competitie de anvergura Jocurilor Olipice, da o greutate anume brandului, crescandu-i vizibilitatea si notorietatea in spatiul public. Renault de exemplu a gasit de cuviinta sa se promoveze facand apel la valorile olimpice.
„Renault Megane Olympic are toate calitatile de invidiat ale unui performer: design modern, eleganta si robustete. Jocurile Olimpice celebreaza performanta suprema in sport, iar Megane Olympic este modelul care ilustreaza perfect spiritul unui campion adevarat!”, se arata pe site-ul companiei.
Pornind de la sloganul editiei speciale Renault Megane Olympic "Duce mai departe spiritul olimpic", campania isi propune sa transmita valorile olimpice oamenilor obisnuiti, sa descopere spiritul miscarii olimpice in context cotidian, sa regaseasca performante si povesti de succes in afara terenurilor de sport si sa premieze 100 de oameni care aplica spiritul olimpic in viata de zi cu zi.
Pe platforma special creata megane-olympic.ro publicul isi poate impartasi gandurile si povestile de viata, in perioada 18 iunie – 12 august 2012. 100 dintre cei inscrisi vor deveni ambasadori ai valorilor olimpice.
"Ne identificam cu valorile olimpice, de aceea este foarte important pentru noi sa ne adresam publicului larg, sa transmitem oamenilor obisnuiti valorile noastre de brand si totodata sa reusim sa ii avem alaturi in actiunile noastre", spune Monica-Daniela Minca (Resposabil de comunicare, Renault Romania).
Iata si cateva mesaje inspirationale ale sportivilor romani, promovate in cadrul campaniei Renault.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.