Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Campanie Vodafone: joc online pentru manageri
Tags: vodafone, joc manageri, campanie vodafone
Compania Vodafone Romania a lansat pe piata un joc online dedicat managerilor in incercarea de a-si promova produsele si serviciile de business.
Compania Vodafone Romania a lansat pe piata un joc online dedicat managerilor in incercarea de a-si promova produsele si serviciile de business.
Activitatea jocului simuleaza responsabilitatile unui manager din cadrul unei companii, iar jocul se diferentiaza destul de mult de alte campanii duse de concurenti pana in acest moment. Internetul ajuta astfel la promovarea mult mai rapida a unei astfel de strategii de apropiere fata de client.
Richard Ihuel, director de brand si experienta consumatorului in cadrul Vodafone Romania a declarat: "Dupa mai multe executii TV de succes, am ales acum sa comunicam serviciile noastre din zona de business printr-un canal care devine din ce mai relevant pentru advertiseri - cel online, si mai mult, prin intermediul continutului video, care tot mai relevant pentru mediul online".
Atragerea clientilor prin intermediul Internetului se dovedeste o strategie extrem de eficienta, doar luna trecuta site-ul oficial al companiei reusind sa atraga aproximativ 1,7 milioane de vizitatori. Campania urmeaza sa fie promovata si prin intermediul retelelor de socializare, Vodafone fiind unul dintre cele mai active branduri in social media.
Jocul pentru manageri poate fi accesat aici si permite identificarea tipologiei de manager din care fac parte utilizatorii, prin realizarea de profiluri diferentiate in functie de diverse criterii (leadership, rapiditatea si popularitate).
In functie de rapiditatea cu care iau anumite decizii si de performantele lor in rolul de manager al firmei SRL, utilizatorii vor primi puncte si, la sfarsitul jocului, un loc in clasamentul final. Saptamanal, timp de circa trei luni, sunt premiati cate 100 de utilizatori.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.