Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cand Apple vrea sa bage reclamele sub pres
Tags: apple, reclame apple, mac, genius, jocuri olimpice
Dupa principiul hai sa ne prefacem ca nici nu s-a intamplat vreodata, Apple a sters de pe contul sau de YouTube si de pe website colectia de reclame „Genius”, cea mai putin geniala dintre toate creatiile sale publicitare de pana acum.
Dupa principiul hai sa ne prefacem ca nici nu s-a intamplat vreodata, Apple a sters de pe contul sau de YouTube si de pe website colectia de reclame „Genius”, cea mai putin geniala dintre toate creatiile sale publicitare de pana acum.
seria de trei spoturi a fost lansata in premiera in timpul ceremoniei de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Londra pentru promovarea computerelor Mac.
Reclamele au generat un val de critici online si in presa de specialitate, fiind considerate, cu desavarsire si la modul absolut, drept proaste. Si asta datorita faptului ca ilustrau consumatorii ca pe niste nepriceputi in ale tehnicii de ultima ora.
Dupa o luna de zile de la lansare, Apple pare ca vrea sa faca nevazute spoturile incriminate. Compania a retras clipurile publicitare atat de pe contul sau de YouTube, cat si de pe pagina sa web, noteaza macrumors.com.
De asemenea, Apple a incetat difuzarea televizata a reclamelor la scurta vreme dupa lansarea lor in timpul Jocurilor Olimpice.
Deocamdata, gigantul tech nu a oferit nicio explicatie in acest sens, insa decizia sa pare sa fie ceva mai inteleapta fata de cea a aprobarii spoturilor „Genius”.
Realizata de agentia TBWA, Reclamele au generat un val de critici online si in presa de specialitate, fiind considerate, cu desavarsire si la modul absolut, drept proaste. Si asta datorita faptului ca ilustrau consumatorii ca pe niste nepriceputi in ale tehnicii de ultima ora.
Dupa o luna de zile de la lansare, Apple pare ca vrea sa faca nevazute spoturile incriminate. Compania a retras clipurile publicitare atat de pe contul sau de YouTube, cat si de pe pagina sa web, noteaza macrumors.com.
De asemenea, Apple a incetat difuzarea televizata a reclamelor la scurta vreme dupa lansarea lor in timpul Jocurilor Olimpice.
Deocamdata, gigantul tech nu a oferit nicio explicatie in acest sens, insa decizia sa pare sa fie ceva mai inteleapta fata de cea a aprobarii spoturilor „Genius”.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.