Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cand banca nu mai este banca: ING Bank le spune clientilor unde sa-si petreaca timpul liber
Tags: ing bank, unde the lion's hat, evenimente culturale, rusu bortun
In era Facebook, brandurile vor sa-si depaseasca conditia si cauta sa-si puna o fata umana, una menita sa le permita o mai mare apropiere de clientii lor. Exact asta incearca sa faca si ING Bank care s-a pus mai nou pe oferit recomandari de weekend.
In era Facebook, brandurile vor sa-si depaseasca conditia si cauta sa-si puna o fata umana, una menita sa le permita o mai mare apropiere de clientii lor. Exact asta incearca sa faca si ING Bank care s-a pus mai nou pe oferit recomandari de weekend.
Astfel, ING Bank incearca sa fie nu doar ca o simpla institutie financiara cu servicii specifice, ci o banca prietena, preocupata in buna masura si de relaxarea si buna dispozitie a clientilor sai carora le face recomandari si invitatii la evenimente culturale.
"Under the Lion’s Hat este o initiativa care imprumuta din valorile brandului ING si marcheaza implicarea unei banci contemporane in zona culturala si de entertainment. Provocarea a fost sa integram diverse tipuri de evenimente sub o umbrela unitara si coerenta. Prin urmare, naming-ul platformei te duce cu gandul la ideea de surpriza venita din partea brandului. Identitatea vizuala este una jucausa, gata de show, si pozitioneaza ING Bank ca pe un amfitrion al acestor spectacole. Pentru ca, practic, rolul pe care ING Bank il joaca in toata povestea este cel de selectioner al spectacolelor pe care te invita sa le urmaresti. Am decis sa declinam identitatea pe mai multe tipuri de evenimente, al caror fir rosu este jobenul – simbol grafic ce reuneste ideea de supriza, spectacol si amfitrion", explica Alexandra Ionescu (Account Director, Rusu+Bortun Brand Growers).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre ing bank
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.