Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cand brandurile au emotii: Cum au reactionat marile companii la catastrofa produsa de Sandy

Tags: companii, branduri, uraganul sandy, emotii, modelul interactiunilor umane

Specialistii vorbesc de la o vreme despre adaptarea modelului relatiilor intreumane la interactiunea dintre branduri si clientii lor, adaptare care este menita sa le ofere brandurilor o fata umana. In acest fel, devine aproape obligatoriu ca ele sa fie alaturi de consumatori si fanii lor nu doar cand le este bine, ci mai ales cand le e rau. Iar uraganul Sandy a fost o buna ocazie pentru a face dovada ca le pasa. Nu atat de vanzari, cat de oameni.
Duracell – Intrucat uraganul Sandy a lasat fara curent electric o buna parte din Manhattan, compania a pus la dispozitia cetatenilor camioane echipate cu sisteme pentru incarcarea bateriilor la telefoanele mobile. In acest fel, oamenii au putut lua legatura cu familiile si prietenii lor.  


Procter & Gamble prin brandul Tide a creat spalatorii de rufe ambulante.


Comcast – Furnizorul de servicii WiFi a oferit internet gratuit tutror locuitorilor din zonele afectate, indiferent ca erau sau nu clienti ai companiei.


New York Sports Club si alte cateva sali de sport si-au deschis larg portile tuturor celor care aveau nevoie de un dus, de energie electrica pentru a-si incarca bateriile la mobile ori pur si simplu de un loc unde sa-si incarce propriile baterii dupa trecerea uraganului.


Bank of America si alte banci din SUA au renuntat la comisioanele aplicate extragerilor de la ATM-uri.


Goldman Sachs a pus la dispozitia victimelor uraganului apa potabila si posibilitatea de a utiliza curentul electric in cadrul unui hotel.


Target a facut donatii constand in pilote, paturi pentru copii si alte lucruri de stricta necesitate.


Chevrolet a donat 50 de masini de teren si 250.000 de dolari Crucii Rosii pentru a reduce efectele dezastrului.


New York Times, Newsday si Wall Street Journal au renuntat la taxele percepute pentru articolele online, astfel incat oamenii sa poata fi la curent cu evenimentele din timpul furtunii.


Alte companii precum Coca-Cola, FedEx, Volkswagen sau Kellogg au facut donatii in bani catre Crucea Rosie.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016