Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cand marketingul se debaraseaza de decenta sau cum sa NU profiti de pe urma catastrofelor
Tags: american apparel, uraganul sandy, campanie, sandy
12 oameni decedati, 6 milioane de persoane lasate in bezna, 12.500 de zboruri anulate, pagube de 20 miliarde dolari. Acesta este bilantul celei mai recente catastrofe naturale, ce a afectat coasta de est a SUA . Uraganul Sandy a facut prapad pe strazile New York-ului si, s-ar zice, in mintea unor oameni de marketing.
12 oameni decedati, 6 milioane de persoane lasate in bezna, 12.500 de zboruri anulate, pagube de 20 miliarde dolari. Acesta este bilantul celei mai recente catastrofe naturale, ce a afectat coasta de est a SUA . Uraganul Sandy a facut prapad pe strazile New York-ului si, s-ar zice, in mintea unor oameni de marketing.
Ceea ce parea afi o buna ocazie de a creste veniturile companiei American Apparel s-a transformat intr-o catastrofa de marketing bazata pe o catastrofa naturala.
Profitand de prezenta uraganului Sandy, brandul de imbracaminte a lansat o campanie promotionala ce targeteaza doar clientii din zonele cele mai afectate de catastrofa, respectiv Connecticut, Delaware, Massachusetts, North Carolina, New Jersey, New York, Pennsylvania, Virginia si Maryland. Intitulata „Hurricane Sandy Sale”, campania ofera o reducere de 20% la produsele companiei, valabila 36 de ore, celor care „se plictisesc in timpul furtunii”.
Email-ul promotional a fost lansat luni noaptea si include o harta a partii de nord-est a SUA ce evidentiaza zonele in care Sandy urma sa loveasca mai cu putere si mesajul „In case you’re bored during the storm. 20% off everything” (In caz ca va plictisiti in timpul furtunii. 20% reducere la toate produsele”). Campania are in vedere acei consumatori online care se refugiaza in locuinte in timpul furtunii.
Feedback-ul nu a fost insa nicidecum cel asteptat de catre initiatori. Reactiile online la oferta American Apparel sunt dezaprobatoare, impactul fiind preponderent negativ. Pe canalele social media utilizatorii si-au aratat nemultumirea fata de campanie, multi dintre ei afirmand ca nu vor mai cumpara niciodata produsele companiei.
Carevasazica, singurele campanii care functioneaza in vreme de catastrofa sunt cele umanitare.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.