Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cand reclama genereaza controverse: Spotul Lidl a fost reclamat la CNA
Tags: lidl, campanie, reclama, spot romania, reclamatie, cna
Lidl, cea mai mare retea de magazine alimentare din Euroapa, a lansat prima sa campanie de imagine in Romania, mizand pe evidentierea particularitatilor regionale ale produselor sale. Dar tocmai acest lucru i-a adus companiei o reclamatie la CNA.
Lidl, cea mai mare retea de magazine alimentare din Euroapa, a lansat prima sa campanie de imagine in Romania, mizand pe evidentierea particularitatilor regionale ale produselor sale. Dar tocmai acest lucru i-a adus companiei o reclamatie la CNA.
Spotul de promovare lansat de Lidl odata cu deschiderea a 11 magazine noi in Romania a starnit indignarea unor internauti romani, suficient cat sa trimita o reclamatie la Consiliul National al Audiovizualului (CNA), scrie Daily Business.
Consumatorii sunt nemultumiti de faptul ca imaginea Romaniei este reprezentata printr-un grup de persoane care par a apartine etniei rome, iar acest lucru „este inadmisibil”, mentioneaza reclamantii. Apoi, daca pentru Italia si Spania s-au ales ca simboluri portocalele si uleiul de masline, Romania a fost asociata cu o turma de oi si consumul de mici.
Pe de alta parte insa, reprezentantii Consiliului Roman pentru Publicitate sunt de parare ca spotul cu pricina nu incalca nicio reglementare de natura etica.
CNA urmeaza sa analizeze daca si in ce masura reclama Lidl incalca prevederile Legii Audiovizualului.
Spotul face parte din campaia de promovare „Tot ce-i mai bun din Romania. Tot ce-i mai bun din Europa”, campanie dezvoltata de agentia Initiative si derulata in toate mediile de informare atat din Romania, cat si din Polonia, Cehia si Slovacia. Imaginea acesteia este actrita Monica Davidescu.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 4 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.