Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cat mai costa publicitatea la Oscaruri
Tags: premii oscar, cost reclama, publicitate, academia americana de film
Frumoase, elegante, opulente, vedetele defileaza an de an pe covorul rosu al Premiilor Oscar, spre incantarea milioanelor de telespectatori care se pierd in admiratie in fata micilor ecrane. Dar ele nu sunt singurele care cauta sa se faca remarcate la acest eveniment. Lor li se alatura reclamele.
Frumoase, elegante, opulente, vedetele defileaza an de an pe covorul rosu al Premiilor Oscar, spre incantarea milioanelor de telespectatori care se pierd in admiratie in fata micilor ecrane. Dar ele nu sunt singurele care cauta sa se faca remarcate la acest eveniment. Lor li se alatura reclamele.
Ca si in cazul Super Bowl, advertiserii se inghesuie sa asigure pentru brandurile pe care le reprezinta un loc in calupurile publicitare de la Oscaruri. Si nu in zadar, intrucat transmisia in direct este urmarita de aproximativ 40 milioane de persoane.
Dar ce costuri implica difuzarea unei reclame in timpul Premiilor Academiei Americane de Film? Potrivit Adweek, in acest an, un spot de 30 secunde costa 1,7 milioane de dolari, adica aproximativ la fel ca in 2011.
Cunoscut in industria publicitara drept „Super Bowl-ul pentru femei”, Oscarul nu reuseste insa nici macar sa se apropie de costul record al unei reclame din cadrul Super Bowl. La editia din acest an, 30 de secunde de publicitate s-au vandut cu 3,5 milioane dolari.
Dar asta nu inseamna ca Oscarurile o duc prost din acest punct de vedere. Ba dimpotriva. O analiza a Kantar Media releva faptul ca vreme de un deceniu, din 2000 si pana in 2010, publicitarii au cheltuit peste 720 milioane dolari pentru ca reclamele lor sa beneficieze de pe urma audientei masie a evenimentului.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.