Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce branduri sunt superbranduri in Romania
Tags: superbrands, brand, superbrand romania, gala superbrands
Pentru ca exista performanta in branding, exista si superbranduri si un eveniment care recunoaste an de an aceasta performanta. Aflata la cea dea cincea editie, Gala Superbrands Romania de anul acesta a adus pe podium numeroase branduri cu renume.
Pentru ca exista performanta in branding, exista si superbranduri si un eveniment care recunoaste an de an aceasta performanta. Aflata la cea dea cincea editie, Gala Superbrands Romania de anul acesta a adus pe podium numeroase branduri cu renume.
- Adevarul, Agricola Bacau, Avon,
- BCR, Beciul Domnesc, BMW,
- Bonduelle, Borsec, Castrol,
- Chivas Regal, Coca Cola, Cosmote,
- DHL, Doncafe, Gealan,
- Germanos, Heineken, Help Net,
- Johnson's Baby, JW Marriott, Kandia,
- Medlife, Mol, Nivea,
- Orange, Petrom, Radio ZU,
- Raiffeisen Bank, Rigips, Rompetrol,
- Romtelecom, Santal, Savana,
- Sensiblu, Vel Pitar, Western Union si Yves Rocher.
Momentul culminant al Galei Superbrands, Honorary Recognition, a onorat anul acesta Republica Moldova pentru proiectul e-Transformare (e-Guvernare), derulat de catre Guvernul Republicii Moldova, ca recunoastere simbolica a demersurilor tarii vecine pentru a se inscrie intr-o traiectorie europeana.
Tot in cadrul Galei, a fost lansata editia 2011/ 2012 a lucrarii „Consumer Superbrands” pentru Romania ce cuprinde povestile de succes dezvaluite de catre 37 de branduri, internationale si autohtone, puternice prin reputatie si notorietate, care opereaza pe piata romaneasca.
Cercetarea Superbrands pentru programul curent a analizat 1.260 de branduri din 48 de categorii de produse si servicii. Filtrul calitativ a fost asigurat de catre Consiliul Superbrands format din 26 specialisti in management, marketing, comunicare si branding, care a evaluat brandurile pe criteriile aplicate la nivel mondial de catre organizatia Superbrands: calitate, incredere si diferentiere pe piata.
740 de branduri s-au calificat pentru cercetarea de piata realizata de catre Superbrands Romania in colaborare cu Nielsen Romania pe un esantion reprezentativ de 1.500 de consumatori. La finalul cercetarii, doar 300 de branduri au obtinut statutul de Superbrand pe piata din Romania.
Organizatia Superbrands promoveaza pretutindeni in lume cultura de branding si aduce recunoastere brandurilor cu performante exceptionale. Organizatia a intrat in Romania acum sase ani, timp in care a dezvoltat cinci programe de success si a publicat cinci lucrari specifice. Din 2005, mai mult de 150 de branduri au primit distinctia Superbrand in tara noastra.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.