Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce greseli de rebranding se pot face
Tags: marketing, rebranduire, rebranding, pufulica, tvr3
Rebrandingul este crearea unei noi imagini si a unui nous entiment pentru un pordus deja stabilit pe piata, pentru a-l diferentia pe acesta de competitorii sai. Eforturile de rebranding pot include schimbarea de nume, un nou logo sau ambalaj si materiale de marketing actualizate.
Rebrandingul este crearea unei noi imagini si a unui nous entiment pentru un pordus deja stabilit pe piata, pentru a-l diferentia pe acesta de competitorii sai. Eforturile de rebranding pot include schimbarea de nume, un nou logo sau ambalaj si materiale de marketing actualizate.
Scopul rebrandingului este de a influenta perceptia consumatorului in legatura cu un produs sau serviciu prin revitalizarea brandului si pentru a le face sa para mai moderne si mai relevante nevoilor clientului. Asta in teorie.
Iata insa ce greseli poti face cand te inhami la rebranding:
1. Te agati de istorie. Rebrandingul bun inseamna sa-ti pastrezi relevanta. Ipotezele pe care s-a fondat brandul se poate sa nu mai fie valabile. Analizeaza schimbarile de pe piata targetata cand explorezi oportunitatile de expansiune, repozitionare si revitalizare ale brandului.
2. Te gandesti ca brandul este logoul. Brandul cuprinde totul, de la perceptia clientului si experienta calitatii, look si sentimente, servicii pentru clienti, retail, mediul web, tonul si vocea comunicarii si mult mai multe.
3. Navighezi fara niciun plan. Rebranduirea eficienta se bazeaza pe o informarea concisa si precisa a tuturor celor implicati, pentru ca focalizarea pe progresul proiectului sa fie optima. Include sectiuni pentru analiza de situatie, obiective, piete tinta, buget si resurse, orizont de timp, persoane responsabile, parametri cunoscuti, structura aprobata, factori interesati si sisteme de masurare a rezultatelor evaluate.
4. Refuzi sa angajezi un consultant in branding fara experienta in domeniu. Este in regula sa ai in vedere o agentie acre nu a lucrat in doemniul tau inainte. Uneori, este ideal, mai ales daca vrei o perspectiva proaspata.
5. Nu te pui in pielea clientilor. Intreaba-ti si tu prietenii si familie sa aflii ce experiente au avut in ceea ce priveste ofertele tale.
6. Rebrandingului ii lipseste credibilitatea sau este doar o transformare superficiala. Povestea rebrandingului trebuie sa fie credibila. Daca angajatii care traiesc brandul zi de zi nu o cred, nici audienta targetata nu o va face.
7. Crezi ca rebrandingul costa prea mult. Ideile bune nu trebuie sa coste milioane de euro. Poti sa obtii o strategie solida de la agentii mici si talentate, de la consultanti sau genii ep care le ai deja in curtea ta.
8. Nu planifici adaptarea din timp. Procesuld e implementare are nevoie de adaptare pe parcurs. Recunoaste nevoia de a tine laolalta echipa si consulatntii de-a lungul implementarii.
9. Pui pe cine nu trebuie sa preia carma.
10. Faci rebranding fara cercetare prealabila.
Va invit acum sa-mi spuneti care si cate din regulile de mai sus a incalcat TVR 3 la rebranduirea sa. Lansarea o aveti mai jos:
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.