Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce probleme poate crea lipsa marketingului incrucisat si ce solutii exista

Tags: marketing incrucisat, relatii clienti, canale de marketing, marketing online

Sa ne amintim, mai intai, ca marketingul incrucisat pune accentul pe orientarea spre client, spre ascultarea acestuia si indeplinirea, inainte de toate, a nevoilor transmise de acesta.

Si, asa cum astazi nu mai reinventam roata, tot asa marketingul incrucisat functioneaza dupa un principiu care presupune comunicarea si colaborarea la cel mai inalt nivel intre departamentele si strategiile din cadrul unei companii.

A construi o strategie de marketing organizat nu este, asa cum s-ar putea crede, o munca de Sisif. Avem nevoie de cateva tactici, de o buna cunoastere a structurii organizatorice, de abilitati de a lucra in echipa, precum si de diverse mijloace tehnologice.

Lipsa marketingului incrucisat poate sa afecteze in mod serios o afacere atunci cand clientii incep sa isi piarda increderea in brand din cauza ca problemele lor nu sunt rezolvate in timp util sau deloc sau cand au impresia ca nimeni din cadrul companiei nu le ia plangerile in serios.

Strategia de marketing incrucisat pe care o dezvoltam trebuie sa tina cont de obiectivele principale ale companiei noastre. Odata identificate in mod cert, va fi mult mai usor sa nu ne indepartam prin tehnicile de marketing folosite de scopurile majore.

Toate canalele de marketing (inclusiv cele online) ar trebui sa se supuna unuia major care sa controleze, astfel, acea omogenitate si buna functionare a strategiilor mai mici.

In ultima instanta, ar trebui ca activitatea desfasurata  in acest sector sa fie monitorizata in permanenta pentru a identifica din timp ce canale nu functioneaza corespunzator si unde exista goluri de comunicare.

O dezorganizare a metodelor de marketing in cadrul aceleiasi companii inseamna urmatorul lucru: fiecare departament are cate un manager de marketing care are propriile strategii, abilitati diferite si obiective care difera de cele ale celorlalte departamente. Aici se creeaza o ruptura care face, dand exemplul cel mai de suprafata, ca un client sa fie uneori plimbat de la o usa la alta fara sa ii fie rezolvata problema.

Fiecare departament trebuie, ca din acest punct de vedere, sa se sprijine reciproc si sa elimine orice neclaritati. Doar printr-o astfel de "munca in echipa", o problema legata de clienti va putea fi rezolvata in cel mai scurt timp.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016